Life is a rollercoaster , you just got to ride it.

jojomensan , uppdatering igen

intog ju power meet förra onsdagen , var en 5 underbara dagar där nere med
massa alkohol kanon väder för det mesta & bra folk , ute och for med rackartyg hängde
på campingen marknaden , ute och for med blomberg och ligan , fan vad jag gillar det där
gänget grymt mkt , synd att det roliga fick lov att ta slut , och att det är så långt till nästa gång.
men men sommaren är ju inte slut iaf massa kvar att se.

veckan efter har det inte hänt mkt vart ju sjuk efter helgen där nere öronen värkt som fan
feber och helt slutkörd , mestadels setat hemma vid datorn och vart nörd sovit
sen umgåtts med mats rickhard daniel & dom lite på kvällarna . igår skulle jag
igentligen ha kört oldsen men kände mig inte så pigg .så var hemma istället
kika på pistvakt och tog det lugnt ,

nu är det torsdag helt plötsligt , ikväll ska jag jobba kväll
tänkte ta en promenad ner på stan snart köpa en ansiktsmask
aceton , dushpeeling och in på apoteket och få en ny salva,
och bolaget , ska se om jag hittar sprit först annars fåre bli
något därifrån,

imorn bäre nog av till idre efter jobbet , ska bo där med mases samuel & rättvikarna
i racebussen , så får se vad idre yran har att bjuda på det här året,




bild från söndagen , när vi for runt i kylskåpet jag & blomberg
haha








vill ha någon att dela vardagen med , någon att älska villkorslöst
och som gör detsamma tillbaka.....
vart finns du
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0