oj oj oj

ja nu vare riktigt länge sen jag uppdatera här ser jag inte haft tid alls med något vad dator heter knappt förutom att facebook nörda lite , har ju blivit beroende framkallnde detta skit när man väl kom in i det efter västerås när man var sjuk haha.. just nu är jag precis hemkommen från rättvik jobbade först kväll sen tog jag & Linda bilen in och kika lite runt med micke kalle & bihang som dyker in från alla håll trevligt trevligt ..fast nu ska man upp och jobba om 2½ timme och tröttheten har gått över i pigghet ist , ähh får väl vara lite trötter imorgon , ville ju inte bara sitta hemma..

jaha vad ska jag skriva , har hur mkt som helst igentligen men det skulle bli hundra sidor långt , senaste veckorna har jag vart ute på vift ,fick något ryck och tog mitt pick och pack för 2 veckor sen ner till motala för att haka på ligan där till strängnäs på hot rod reunion , första dagen spenderade jag lite tid med wigert vilket var länge sen for runt lite bara och kika film , sen sov som en stock..
sen torsdagen var runt överallt och hämta och fixa grejer inför resan höll mattias sällskap en sväng på folkracen , sen så kvällen / Natten spenderades i garaget när karlarna jobbade som idioter för att få komma iväg , så tillslut framåt 3 så¨var ekipaget lastat och det bar iväg neråt , jag söderlund kalle koppling ,blomberg rocker & pecka pung..framme på morgonkvisten fest hela vägen dit.. sen väl kom fram sprang runt kika mingla i solskenet och drack och lakritsshotsen kom fram jag & kalle drack hej vilt medans vi var dragbil åt mickes andra ekipage fullare och fullare för varje varv,madde niclas & dom kom med och så även törner douglas nirre mm hade det förbannat kul , bilen höll åt micke med kul kul , somna av en stund på dagen efter sonja & bosse kom och bjöd på sallad . var in till stan en sväng med jonas & micke som skulle bada i måsskitens paradis och tog en donken sen tillbaka och festa på vidare , och träffa folk fick oss en konsär på morgonen i backen och en riktigt bra show" bestående av ett gräll mellan en gubbe & en kärring där dansades det med partytält och husvagnsrutor for och en och hala myggjagare , många skratt , ja liten del av kvällen iaf grymt bra hot rod var , absolut ett måste fler gr velat dit flera år och äntligen var det värt väntan haha .,söndagen vakna upp på bakluckan där jag somna medans dom andra surra vidare frös la mig i bilen sen vakna vid en 10 och hade 5 missade samtal , hmm gick och kolla om min skjuts som jag hade ordnat till mora dan efter var kvar , men nej mkt riktigt emanuel jonnson & Ligan hade tagit peterbuilten och gett sig av och var i borlänge vid det laget ,ja så haka på till motala med planer att ta tåget , vilket jag missa det sista , så efter många om och med bestämde mig för att stanna ist för att åka hem en dag och ner igen , eftersom mantorp var juu bokat tills ondagen och dom skulle med dit , wow semester tänkte jag ringde och beklaga mig att jag var riktigt sjuk så..

så vart kvar hos blomvberg och vart bortskämd av hans gudomliga föräldrar sonja & Bosse , veckan spenderades med en massa tid i garaget och ute på verandan och snacka skit och gjorde ingenting..låna 59:an en kväll in och hängde lite med rick och dennis som hade med hamnat i motala på jobb och köpte en glass.. och ut och for med fille på hans hyss och fika hos dalton sen kvällarna bara tjocka i oss chips jag och micke och kolla på filmer eller ja försökte eftersom jag lyckas somna varje gång efter högst 20 min ... film är som sagt sömnpiller för mig som många vet.. ja gjorde så lite som möjligt på så lång tid som möjligt iaf..

onsdag morgon bar det av tidigt dags att inta veidec cup i år igen , blomberg & kalle skulle köra på back to basic racen
så jag fick hjälpa till att varadraghjälp under dagen , kanonväder vare med , gick riktigt bra för blomberg nöjd som fan med hjullyft på 2:AN var ju hans mål att få upp den så , men sista svängen så vart det ståendes vid mållinjen och kalles olds krångla med fläktremmen och batteri mm så hann inte så mkt tråkigt nog.. ja sen for vi in igen lämna kalles bil och hem och dusha och så hämta bella så intog pecka ratten och jag micke erika och jonas for mot vadstena ,, ehum tror jag det heter på nå onsdagsträff dom brukar ha där med massa bilar , vart kvar där hela kvällen fullare och fullare vart vi , med massa trevligt folk , ledning på taket och dans på bilen , och lakritsshot i massor , ganska kul var ju att få se eric & company där nere som vi brukar hänga med i västerås , världen är bra liten en kul överasskning iaf.. for in mot mantorp sen micke vart tokfull & spydde och inte alls nöjd med livet men resten höll igång fick liv i han och gick ett par vändor på en kyrgorgårddöd camping , nej nej inte mkt fart alls denna dag så for hem och la oss ist..
dagen efter var micke död i sängen hela dagen och jag underhöll mig själv fast lika dålig jag med för mkt av det goda kvällen innan framåt 4 tog vi oss ner käka lite mat och satt och yra på balkongen och intog bolaget och förberedde mig för helgen hälsa på erica & jonas och skratta åt gårdagen så for vi bort till mantorp igen vi och strosa runt och kika och snacka skit med en massa folk bara for i lagom tid hem slitna som fan gjorde iordning ravioli och godis och chips och bara var döda.sen fredag vare dags igen att fara inåt , just då ville jag helst gömma mig för allmänheten mina utslag hade gått bärsäkagång , och blvivit sår utav alldlels för mkt sol men men gömde mig bakom ett par solglasögon så tog vi hela liga och for inåt , kalle och micke skruva koppling medana vi intog läktaren med douglas och bergström och drack , douglas vart lika förälskad i min lakristshot som alla andra och fick se vad den gick för haha ramla ner för läkataren och hittade honom sen i en geggpöl i diket , lillebror robin och sandraa kom och var lite sociala med , sen for vi dusha och ut igen intog tältet på ett eddiemeduza cover band ett jävla bra drag , drog sen med oss underhållningen till partytältet och drog igång en kanon efterfest med allsång och ännu mer sprit , slutade dock med lite rabalder och slagsmål som hamnade över en stackars kille med brutet lårben som for med en himla duns , sluta med ambulans och sen var festen slut gick bort till 59:an och somna alla tillslut på morgonen där , sen vakna man upp coh kände sig lika fin och fräsch som ett babian arsle precis vid ingången där miljoner människor går och kollar in och knäpper kort hela tiden , for bort och kolla om dom andra levde dusha av oss lite och sen gick och käka , den här dagen måde jag som en påse bajs mr bakfylla var och hälsa på och inte trevligt , tog och låna robbans släp och fick in 55:an och sen dusha och så tillbaka , då vare bara jag & micke dom andra stod över denna dagen gick och kolla marknaden och mingla sen bestämde oss för att ställa oss vid linköpingsborna istället"grymt trevligt gäng , bra som fan räknar jag med att få umgås med fler gr"
grilla lite korv och sen tog vi och hoppa in i cadillacen hela ligan till depån och hälsa , sen gick jag och micke och mötte upp fred som jag hade ringt dit nerifrån landet som hade hoppat på ett tåg och min telefon hade dött , men hittat dit hade han så mötte han och mer moringar på tältet , kul att se fred igen så länge sen hade miljoner saker att diskutera som vanligt , hitta en chaufför och skjutsa bort fred till hans camping och så förbi statoil , där jag tänkte vara söt och köpa en blomma till micke vilket dom inte hade resulterade i ett kinderägg och bröt av en kvist utanför " tanken som räknas va?"
tillbaka till campingen där vi tillslut sammlades ett gäng efterslänater som fortsatte festen diskuttera massa ointressant och jag hittade en till på denna jord som visste och gilla the carburetors lika mkt som mig som vi satt och gorma till..
sjuk snubbe , något var det med honom det var då inte bara alkohol i hans kropp & en efterhängare långhårig 50 taggare fick jag som tjata i 3 timmar om hur vackra mina ögon & ögonfärg var ..sen vare morgon igen och alla decka fred kom bort så satt och tjata vi 2 ett tag och insåg att det inte är någon ide att sova för då vare dags för race , gick inåt och köpte biljetter och satt oss på en gräsmatta där vi vart så slitna och orka inte röra oss så vart sittandes där i 3 timmar och somna en stund ., sen sa jag tack & hej till fred och insåg att dags och leta upp henrik som erbjöd mig skjuts hem , så gick bort till micke och tryckte in mig där vid honom och sov ett tag innan henrik ringde och sa att det var dags så packa mina saker och så skjutsa micke och kalle bort mig , klangebo och samuel hade även anlänt gick i depån snacka och vänta på att finalerna skulle börja för att se kompisen men regnet ville inte ge sig , så vi gav upp sa tack & hej till kalle och micke och begav oss hemåt , stanna på en pizza i motala träffa då camilla & johan och busungarna och fick säga hejdå till dom med ,

suck vägen hem var inte alls kul, tillbaka till verkligheten ville bara tillbaka till alla människor , älskar motala verkligen
så jävla underbar vecka ångrar inte en sekund att jag for , ibland är det bra att man får sina hux flux ideer ,
så skönt utan alla fördomar och allt jävla bullshit här hemma och allt gammalt fast sakna mamma & mina
rockers här var juu saknade det ska ni veta haha.. men ack så underbara människor som jag lärt känna..
blomberg , mattias , söderlund , erika ,kalle koppling , pecka pung & hans tös , douglas , patric , fille med sina hyss
törner , madde , niklas & ja det vara forstätter , knäpptyst och tråkigt när man kom hem utan grodmannen blomberg
och hans käft som aldrig är tyst " vilket bara är positivt" , heh konstatera att dom känner ju far min med
och köpt en husvagn utav han hemma hos oss för en sisådär 20 år sen haha , världen är liten...
ja man skulle nog ha tagit och flyttat ner , och få en omstart..

sen var man hemma måndagen låg jag bara och slöa och var slut , men bestämde sen att vi skulle inta rättvik
först i planer som chaffis med dom gjorde klart för mig att fallet inte skulle sluta som så hade lite förfest hos mig
jag nääs rikchard daniel & Chaufför och tog oss ner dit till rättvik och for runt haka på jimmy och dom ut med bel air en sv svängom och gorma , sen ringde mattias och berätta att han hade tagit sig från uppsala till rättvik med så sprang och krama och snacka lite med han och henkan som man inte sett på bra länge , mingla lite till och begav oss hemöver
framåt 4 , somna som en stock med datorn i knä och vakna så på morgen med att mamma kolla på mig , vart lite för fuller tror jag , och telefonen pust väck igen suck ala suck , ja gick upp for ner på stan brände lite pengar 2 par skor 2 jeans ett linne och lite smått skit bolaget mm , sen bar det av hem duscha och ringa micke och kalle och se om dom var nära siljanstrakten och jadå dom var på gång for in med mamma & göran i pontiacen gick runt lite , sen hoppa in i gto:n och for runt med dom på cruisingen och härja eller stod i kö rättare sagt och hade det kanon.. sen hitta jag tillslut efter hela dagen micke och ligan när vi lyckats tagit oss in igen , så drog igång festen en växel hade förbannat kul gick rynt och yra överallt och snacka med folk och lekte rövare ..sen obba däckbrännarmases lite när han för 6e gången på 2 veckor står och sätter på nya däck på le mansen tokeri är kul.. åkte och hälsa på lisa och örebro folket somna till i bilen och vakna upp på väg till tältet hade då vart nere och minglat med pannbjörn och roos hade micke och jag hade vart omöjlig att väcka .. haha ja sen kröp vi under hundra sovsäckar och somna som små barn.

vakna sen vid 12 och insåg att jag måste ta mig hem , men passa perfekt då att den var kalajs vid sagobyn i nusnäs för niklas som fyllde 30 så dom skulle ju till mora , så vi plocka upp wigert och hans ragg och så följde dom med hem till mig låna dushen och så for dom dit när jag for till jobbet , efter jobbet vare fullt ös hem svida om dushc och hoppa in i 140:an och gasen i botten ner till rättvik igen ställde av bilen uppe vid tältet så plocka dom upp mig en blandad mix av folk , for runt och levde rövare en liten halvmiss på campingen med fel folk som kunde slutat illa , för vissas är ju så dumma ibland och kan inte vara tysta utan ska gapa vid fel tillfällen lite extra ... hitta på döven där och mattias igen vännen min så kul att träffa han lite som inte händer så ofta , for runt mer stod vid statoil och mingla en massa med madde och niklas ... sen framåt 7 i morse hoppade vi in i tältet och tog alla hundra sovsäckar över oss igen och somna.
vakna i morse av några som prata om att dra oss efter tältet så nervösa flög vi ut och möts utav en 55:a bel iar med riktigt seriöst kompressor bygge på över 1000 hästar dom hade flytt ifrån cenrtum för att starta besten och lät lika bra som den såg ut ,mums att lägga ögonen på , sundsvallsbor.. ja la oss igen och sov vakna vid halv 2 och konstatera att fort som fan lär jag dra hem så hoppa in och gasa hemöver på en snabbdusch sen jobbet igen...

ja där har ni min senaste tid , haha ingen lär ju orka läsa allt i vilket fall , men jag tycker själv att det är kul att läsa sådär ett tag efter om vad man vart ut påå så mest för min egen skull...

nej nu lär jag vila lite 1½ Timme kvar nu sen upp blöö blöö.

får se vad morgondagen bjuder på , blire gint blir det nog blacksmith i kjula igen,
annars ska jag & linda nog ta gto:n ner och stimma i rättvik kanske boppers i leksand
ska vara drive in konsär ..



hmm det som är föbjudet , och som inte får hända är det som just exakt sker.
kan inte rå för , och vet inte vart det kommer ifrån , men starkare blir något.
du är verkligen för bra för att vara sann , och tankarna springer iväg åt
förbjudna håll hela tiden...



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0