the day with the Big D

yes äntligen är dagen här man väntat på i ett år nu , dags att bege sig till årets höjdpunkt
power big meet , sitter nu hos linda och inväntar alla , ska väl bege oss så fort som möjligt kan
så himla taggad så ni kan inte ana gott folk , ska bli kul att träffa alla gammla vänner man lärt
känna genom åren med , ola oscar ronja & maria och dom från varberg , sen är mattias & blomberg
där nere med och så per linus och dom , skoj skoj , idag blir vi 2 bilar som åker ner tar lindas
gto & mattes olds , fättan och dom for i morse , sen jannisa , knaggård och dom tar nog med pick
och packet ner idag , och fler bilar kommer dyka ner under helgens gång.

idag har jag inte gjort allt för mkt kom hem och la mig och sov ett par timmar , hade inte så
mkt att göra vid en 6 på morgonen haha , sen vart ute & fixat en massa , virke saker till bilen
stolar och gjort en ansiktsmask , raka barret på benen och lite sånt
ja allt sen packat dusha och bara inväntat och fått tiden att gå.

gårdagen vare först jobb och så bestämde vi oss att vi skulle inta
campingen på en trubadur kväll hela ligan vart väl närmare en 20 st till slut
hade det kanon kul , så kom daniel och plocka mig där och mats & dom for
till mats en sväng innan vi åkte och la oss.

måndagen vare jobb , sen tog jag en shopping tur på stan med erika
och brände en massa massa pengar ,

det vart. bland annat



t shirt - still
linne -JC
TubTop - JC
madrass
flipflops - skohuset
dust it - beställt
sen massa smått & gott
snoddar,svart nagellack ,halsband,solglasögon ,rakhyvel
ansiktservetter batterier , armband.
och ja lite till






efter det for jag hem svida om lite och plocka lite hemma
så intog jag rick linda dicksen john hanna fäättan & stefan
en plats nere vid sjön i vattnäs och njöt i solen med grogg
musik & bad , mysigt som fan :)


haha igår trodde jag att någon hade stulit min front till min nya cd i bilen
med , fatta inte var det var för idiot som gjort det bara för att jävlas eftersom cd:n var
kvar visade sig vara mina kära vännen som spela mig ett spratt , mats & daniel
as usual deras bästa sysselsättning är nog att jävlas med mig.
nötter men ack så goa.

mats har ju vart talanglös och kört min älskade bessie i diket med
så framskärm och lykta och mm är helt kaputt men han ska fixa den
iaf eventuellt i helgen när jag är borta hoppas jag..




ja var vad jag hade att säga idag. men ha en kanonhelg hemma
för det ska jag ha på borta plats.

kommer sakna grabbarna mina, det vet ni!

so long suckers
xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0