............... we can do it.

jaha inte en blund vart det att sova , men kanske lika bra ahde nog bara blivit tröttare av att sova
en timme eller ngt än att hålla mig vaken blir en power nap när jag kommer hem...

jag älskar livet , och mår bättre än på länge nu , njuter av vardagen i massvis ...
en liten resa fick en  att få tillbaka allt hopp på mänskligheten haha..
var precis vad jag behövde , hela denna sommaren har vart helt underbar.
men snart så äre slut , vila upp batterierna ...

mattias kommer nog kanske hit en helg framöver från uppsala och
hälsar på mig och mamma , heh en människa som alltid kommer
ligga nära hjärtat trots att det sluta som det sluta.. och hoppas
lilla tokisen hexxa följer med då..

fan klipptid har jag idag med klockan 1 kom jag på fuck hade ju settt fel
och trodde jag skulle vara ledig , ja får hoppas jag kan smita en sväng.


varför ska man nöja sig med det man får , när man kan skaffa
sig exakt det man vill ha ?








Matte & jag gårdagen i rättvik , synd att det händer så sällan att vi ses nu.
smällbra.


nej nu borsta gaddarna och bege sig.




haha ja herregud vad folk är underhållande ibland
lögner lögner & påhitt , avundsjuka
ja ni ger mig då ett gott skratt hela tiden
och förhöjer min vardag , haha tragiskt
att ni inte verkar ha något bättre i erat liv
än att sprida dynga och ha massa fördomar
om folk.... nej nej nej ni är inte mer värda
än en böld i arslet på en cykel semester
jag har vettigare saker att lägga min tid och energi
en ett gäng nötter som kallar sig för sin vän men
är direkta motsatsen ,
over and out..'



hur mkt måste man öppna sig och bekänna för
folk i sin omgivning om det förflutna ?
jag låter det helst glömmas och spolas iväg
nånstans där det stannar & leva i nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0