you cant handle me.

full like a kastrull johomensan nu känns det att de är fredag börjar suga i magen efter en redig grogg .
ska väl hämta dunken om en stund , heh den enda som aldrig sviker ;) ,

Jobbar nu men har lunchrast så passar på att hem och packa och så lite ska förbi daniel med
och hämta min jacka , innan rasten är slut , slutar väl vid 3 tiden så då blire raka vägen hem
dusha och sen blanda mig en "in the mood grogg" haha , och sen bäre väl av vid 4-5 tiden
bara janne slutar , ska väl bo med min älskade fred istället i lägenheten är väl hela ligan som
ska bo där , ska bli skönt att umgås lite med fred nu var ju flera veckor sen , saknar ju den token
bara efter några dagar ifrån , en vän jag aldrig skulle klara mig utan guld värd räcker inte testar diamant eller safir;)
sålt bmw:n gjorde han häromdagen med stackarn kom in med världens ångest men lika bra
kostar ju så mkt för han inte råd med ngt annat ., men kommer sakna den mkt fina minnen.
ja får se vad detta år har att bjuda på , förra året var ju en höjdare kallkorv & hårdrock som gällde.
får hoppas jacob jerry & ligan är dom så kanske vi får göra en favorit i repris att starta karusellerna
om & om igen på natten tills tivolifolket vart bittra som fan på oss och jaga oss , sen direkt dom somna
igen hitta sofie pumpen till hopptornet och sen hitta vi en liten elknapp med haha och börja blåsa
upp det där , tjöt över hela idre när skiten börja blåsa upp , och tokiga kom dom ut , haha
ja jävlas är ngt som är förbannat kul , så ngt satyg lär man hitta påå i år med ,
kommer nog bli riktigt kul , vi syns där allihopa , eftersom hela mora håller till där.
synd som fan att man jobbar nu så man missar skoteråkningen på vattnet vilket brukar vara höjdpunkten
tycker jag , men ja önskar alla jag känner som ska åka att ni håller er på vattenytan och inte under haha.jag


igår så jobbade jag kväll , haha en tant var inte alls glad på mig kasta både medecin och glasögon på mig
2 gånger , ja vissa har väl sina dagar.sen for jag bort till mats , där han mats riickhard bergman niklas
och 2 till satt , satt där och snacka skit ett tag dom drack någon öl sen for jag hem till datorn
en sväng , sprang ner på seven eleven och köpte mig 2 brownies och bjöd mamma på en
ny favorit det där farligt gott och så har jag ju dom farligt nära 100 m bort haha . ja kommer
bli fet av dom där :P .  ja sen somna jag så fint i soffan i min ensamhet som vanligt haha.

nej skulle tagit tag i mitt drömförhållande regelbundet sex , mys på söndagar & inga känslor.
eller ja kanske mys & sovsällskap oftare än söndagar  så hade det vart super
;) sugen? haha




freds bmw nu såld då , kommer sakna att ut & leka av mig med denna
underbara maskin , men kanske lika bra för mitt körkort det.
det som är bra med 140:an nästan omöjligt att bli av med det .
jag som har en liten kärlek för fart ;) haha .






en liten nostalgi tripp förra året på classic , saknar mitt ljusa hår lite faktist.



( bild på mig & wigert från förra året )

ROCK AT SEA

yes rock at sea är redan bokat med inför november nu
29 st är vi redan , kommer bli lika kanon som förra året
en hel buss med bara mora och rättvik folk.
busschauffören har aldrig kört på värre haha
finns platser kvar är ni sugna så hojta till?




nej nu ska jag ta & packa ihop och fara bort till daniel och ta en cigg och ta min jacka
 och förbi oldsen och hämta lite kläder jag glömt sen power meet
sen vidare till mina tanter & gubbar och hjälpa dom.

hoppas den där jävla postgubben dyker upp med mitt simkort idag så
jag kan börja vara lite social igen,



jag älskar mina nära och kära ni gör varje dag underbar.



so long suckers
xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0