måndag

dags för en ny vecka nudå , på jobbet nu fick lite tid över så leker datanörd
medans jag är hem och hämtar matlådan , och solen skiner idag igen underbart.

idag jobbar jag till halv 4 sen tänkte jag ner på stan och handla lite , ska köpa nå sandaler
ny bikini och lite vätskeersättning och mer småsaker inför västerås och så tänkte jag sola
en sväng , får se om fredrik får i båten idag isf ska vi nog ut och glassa några timmar
på sjön hoppas jag , och eventuellt till älvdalen och hämta lite sprit , köper mig enbart
sprit ner till västerås tänkte jag ist för nå varma öl , kan man bara köpa kallt groggvirke
hela tiden , sen lite gott & blandat på bolaget för att börja dagarna med :)

igår så spenderade jag dagen med att ta hand om min bakfylla ute på fredriks gräsmatta
hela gänget och tog det lugnt , och så skruva dom & tvätta båten , sen kika vi på boat trip
och var och satt hemma hos bror en stund innan jag for hem och tog en dusch och la mig.
nej ska jobba vidare jag.

big lake run i lördags var helt underbart en heldag i solen , med massa alkohol
fina bilar och rock n roll. bästa dagen på länge.

 
so long suckers

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0