one week ago.

ja nu var det i stort sett en vecka sen lr mer kanske sen jag skrev ? datorn är inte mitt tidsfördriv allt för mkt på senaste tiden tyvär, åhh har miljontals bilder jag vill dela med mig av och tankar igentligen kanske kommer bli ett långt inlägg det här. lr så blior det inte det it shows , veckan som gått helgen bestod av en fredag med malungsmarknad & sen snurra i mora i buciken tog det ganska lugnt åkte till jacob och så tog jag och daniel en natt promenad , sen sov , lördagen ara att börja om , sen upp på tallhed och kolla in dragracing solen var ashet och massa trevligt folk , sen vidare till mora bytte chaufför och ner till niklas & hela våran krets och fira hans födelesedag lira kubb mm , sen till orsa på cruising , sen Zzzzz söndag akfylle mat nere vid stranden med daniel mats & jacob sen låg på gräsmattan hela dagen, och ute och for lite , måndag låg på stranden och sola med rickard hans bror & sandra sen hem gjorde käk ,och sen bar det av till borlänge för fylla hälsa på alex , lira basket vilket vi kan konstatera att är inte ngt jag ska satsa på någon karriär inom vill jag lova men kul var det haha , sen var det dags att åka hem alex haka på och vi festa loss på vägen hem , men minnet sviker mig framåt mora , åkte till dasset och avsluta där , tisdag bakfull som ett ägg låg och myste hela dagen handla mat , och sen framåt eftermiddagen skjutsa jag och jacob hem alex , trevligt att träffa honom som fan rolig grabb :)
sen vart det mats och jag sluta upp som chaufför bakom ratten till buicken , ute och for kika in studenter som var fulla rammla på cyklar , vart lite slagsmål synd nog som gick till överdrift då vart jag less , sen onsdag jobb & mys med mats och jacob , och mgårdagen jobb , och sen bar det av på cruising som det var sagt av petra , såg några bilar , och polisen ville föra en finare diskuttion med oss som vanligt haha , ngt med mina bilar och alltid bli stoppade ? , ja gick bra iaf han var snäll med tanke på att vi tydligen kört mot rött :/ , Oooops! träffa lite rättvikare och så , var ett ordslagsmål som jag helst hade velat undvika , men men , sen bar det av hemöver sjölng country i fulla stämmor , och bar av till älvdalen trill grannas och hans gäng festa lite till innan hemgång och sova! en kanonkväll med nääs edbom robin & kotten :)


nu sitter jag hemma hos mamma ´kan inte sova mkt tankar helt plötsligt som snurrar i mitt huvud.
hade en disskution med en bekant inatt , en som äör mkt yngre än mig och fan hans inställning
är så jävla underbar och att höra vad han vill & hans tankar var helt underbart önskar jag hade haft
sådan inställning och kommit till sådan insikt vid hans ålder som honom och hoppas han håller vid
det han vill , kommit på att det som fått mig att gå ner på botten nu senast , vart ändå samma sak som
fick mig att må så underbart bra för första gången i hela mitt liv , inte något som fått mig att känna
mig lika levande på samma sätt och få mig att bli så positiv till allt enbart genom att vara mig själv.
skulle nästan tacka denna människa för att han fått mig att veta vad jag vill få i mitt liv och att han fått
fram ut ur mig vad det är jag söker här i livet , jag har växt så sjukt mkkt på det senaste året i mig själv
känns bra men ändå skrämmande, att ta itu med sig själv och ens funderingar , ännu mer skrämmande
är att det finns nog inte en enda människa på den här jorden som känner mig helt utan och innan.
inte en enda som vet exakt hur mitt liv sett ut ser ut & hur jag vill att det ska se ut , jag känner att jag inte
har någon än att dela med mig så mkt av till om mig själv! , inte någon som visat sådan pass intresse och
inte någon som jag känt mig säker på att öppna mig och visa här är jag detta har jag genomgått dom här sakerna
har jag gjort , Gör , Kommer göra & så vidare , har gjort så mkt skit varit med om så mkt saker.
jag fråga daniel igår om han var nöjd med livet först svara han ja när vio prata om nuet men i det stora hela visste
han inte , frågar mig själv detsamma och , jo det är jag , visst finns saker jag ångrar människor jag gjort illa
och saker jag hade velat gjort ogjorda men jag har haft förbannat kul och sett det mesta och
har världens underbaraste vänner nu vid min sida och familj , jag har alltid stått på egna ben
sen jag var 14 år gammal , och jag är glad att jag har sådan stor självrespekt annars hade det nog vart
kört för länge sen men jag vet mina gränser och vart jag vill komma,  men ibland kan man gå över styr.
men man måste ju göra fel för att lära sig något. skulle vilja hitta just den där människan i mitt liv
som jag kan anförtro mig allt till som jag litar på till hundra procent , den där människan som får mig att må
sådär underbart bra igen och som vill ta sig tid att lä'ra känna mig och den jag verkligen är och älska mig för den.
en bästa vän och en att börja starta en framtid med , en som accepterar den jag är och den jag varit och
bara vill se framåt med mig , en med lika sinnade intressen som man kan göra saker tillsammans med.
och innan jag hittat just det där så är faktist inte killar något intreessant i mitt liv , ska jag ha ngt ska det kännas
helt rätt , inte ngt svammligt. tills dess ska jag leva livet.
vill må sådär bra igen , som den gången för ett tag sen när allt kändes som man sväva på moln och allt
exakt allt fick mig att le ! ,men innan måste jag avsluta ett kapitel som jag har svårt att släppa behölver ett fint avslut där för att gå vidare , ett par ord som ska växlas. olch  tack M för att du fick mig att känna det för första gången så jag vet vad jag söker.

ja nu jävlar vart det en liten avskrivning utav några tankar iaf.
haha har börjat växa en liten djävul i mig tror jag , har blivit full i fan
på senaste , en ond jävel som bara vill ut, tar inte nå skit längre har fått nog.

synd att du verkar vilja att våran vänskap ska svepas bort enbart pga av den här saken
börjar undra hur mkt du menar att den är värd? , sjönk rejält i mina ögon igår!
trodde du var den sista som skulle bete dig och säga så. men hade tydligen fel
du har visat var du går för nu har bägaren vällt över som vart på väg ett tag
¨tänker inte ta mer från dig , du får styra upp dig nu tycker jag och förstå att
du är 21 inte 3 och ta ansvar för dina handlingar själv!  trodde dock aldrig det
skiulle sluta såhär!



nej nu ska jag ut i bilen och leta upp min telefon och kamera sen ta en dusch och piggna till
lite är lite sleeten , idag blire ner att kolla på alla som tar studeneten , kusin & linda speciellt
lär köpa rosor , sen studentmiddag hos erika , kvällen blir lugnt upp & jobba kl 6 imorn bitti , wihhuu
på en lördag , jag hoppar av glädje! INTE .. men men man gillar ju att ha kul och det kostar
så bara att gilla läget , fick iaf jobbet ändå på hemtjänsten tillslut tack gode gud!




jag funderar ska jag ge upp ? , kanske allt förstörs? men dags att ta tag i detta nu.



'






ska klippa mig på måndag vet inte om jag ska spara ut luggen igen eller köra samma frisyr igen , sen färga är dags min ljusa utväxt förökar som som en kaninfarm , frågan lyder ljust eller mörkt?
i need a new garderob & en makeover , börjat ut & gå iaf , dags att börja bli lite hurtigare!


nej dags att göra annat ,

so long suckers
¨xoxo sofie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0