run run run run , run in the sun.

jodå du har då sommaren atackerat mora med storm , HÄRLIGT , väntat på detta nu får hoppas det håller i sig.

nyss kommit hem från jobbet , 2:a dagen nu ensam ute ,  igår vare en pina usch vad rädd jag var
idag har det faktist gått superbra , men vet inte riktigt om det här med hemtjänst är min sak
med tanke på att jag är "rädd" för gammla människor , låter dummare än vad det är , vet bara inte
hur jag ska bete mig nära dom & sen min största fobi är väl för att bli gammal så där det ligger.
men gör ett försök så får vi se hur det går iaf ,...

hmm vad ska man göra nudå tro? ska dra på mig lite smink och hoppa i en kjol
sen ringa mats , daniel och jacob och se vad dom har för planer ,
vill åka och bada och sola lite tänkte få med dom :)

eventuellt blir lite öl drickning ikväll  annars med nicken , gomba som är sugna hittils
lite grillning ute eller chaufför till borlänge peace and love har ju startat.
men skulle behövt spara både pengar och energi ,men sugen är man jue.

gårdagen vare bara jobb morgon och sen kväll , sen hängde lite med mats & jacob
innan jag bänkade mig vid dumburken & TV:N med en stor kopp te & macka.







lite bilder från kjula


bli bla blu , känner mig lika stor som en genmanipulerad blåval idag och äcklig
but but vem har inte såna dagar.?:P dryga men jaja.


nej nu ska jag ta & duscha av mig lite svett och sen vänta på att daniel
är klar och hitta på något med han


so long suckers
xoxo sofie




Kommentarer
Postat av: Anonym

NEe du Nicken ska allt stanna hemma ;)

2009-06-24 @ 16:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0