torsdag

hoppa upp ur sängen och jobbade ett kort pass 7-11.30 riktigt nice , och kanonväder hade en riktigt bra dag
på jobbet var i stort sett hos en tant hela dagen , hon är så söt :)¨

sen efter jobbet tog jag mig i kragen och for och packa upp alla mina kartonger och hela garderoben och
gjorde iordning , har inte haft tid innan fullt upp jämt på schemat tycker jag .. for sen hemöver och duscha
och så bytte om lite , sen vart jag så himla törstig så intog bolaget och köpte på mig några cider och plocka
upp mats och satte han bakom ratten istället för en gång skull så plocka vi upp niklas och for till
"jugen" och la oss nere vid sjön ett tag och bara njöt av vädret innan vi for tillbaka in mot mora och tog
en burgare och en flurrka på donken , och for ner till tingsnäs för att invänta daniel och jacob som hade
tagit en gummibåt och bira och flytit längs älven hela dagen , dom kom inkommande ganska snabbt
hack i häl med en liten sprotbåt dom fått snålskjuts med , plocka upp dom på tingnäs och så for jag daniel
och jacob ut och for lite dom handla mat , sen begav jag mig till mats senare för att få hem min bil
vi for till rickhard tog ett par cigg med han ute på balkongen och bara njöt , sen tog ångesten över när
klockan vart mkt så for bort till D och la mig , låg och drev i nån timme innan jag tvärsomna :)



jag med mina underbara grabbar som var med och lira paintball på min födelesdag
tack ni är gudomliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0