10 kr snor , någon som vill köpa?

ja fyfan gått opch blivit tokförkyld , och min hals är helt trasig , fan är aldrig frisk , förstår inte att man kan vara sjuk såhär mycket mer sjuk än vad jag är frisk för fan , minns nog inte ens hur det är att vara helt kry ?
ja blir nässpray & halstabletter i massor bara jag pallrar mig iväg till apoteket.

kom hem för en stund sen , vart borta till sandra och försökt för 3e gången att faxa dom där papperna
sen ringer jag tillslut upp numret då har jag hamnat på helt fel ställe , så dom har gett mig fel.
så får vänta tills marika förhoppnigsvis ringer upp mig idag om hur jag ska göra , så jag får någon lön iaf.
suck blir så irriterad ja inte mitt fel iaf , det är dom som gjort fel.

nu har jag nyss slevat i mig lite pyttipanna , ska väl ta & dra på mig lite smink och kläder
och åka iväg till mammas jobb och kopiera lite papper , innan jag ska ut och söka mer jobb.

igår , så vart det massa film hos lukas såg 2 rysare den ena var tvärkass men den andra
var sedulig , sen skjutsa jag hem sandra , sen en till film eller ja somna väl typ på en gång.


nej nu är min dryga lillebror här och gapar på mig , ska ut på en cigg
och sen få något klart innan jag ska hämta niklas på tåget sen vid halv 6 :)
 
so long suckers
xoxo sofie




i cant stand another man but you touching me it feel so wrong , i want you and only you!
why must it be so hard to move on!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0