dags att starta ett franskt rapp band

sandra har visat sina skills inom det och jag ska joina hennes band , sugen på att vara med ?
haha ja gårdagen sluta i massa humor & sjuka ideer , sandra rappa på franska , jag vart
på satt av en stor svart tik , närmaste jag fått närhet på länge haha , & alla bisarra grejjer
mer som hände som ja inte orkar skriva upp ,

dagen spenderades på så sätt att jag for till niklas , där även bror och rickhard var att där en stund
sen skulle rickhard fara och träna och bror jobba , så jag och niclas for ut på lite ärenden
sen hämta brorsans fars hund så hon slapp sitta själv i bilen medans tomas körde runt och skotta parkeringar.
sen åkte vi hem till niklas far och han skulle precis till att laga mat så vi stanna och höll hann sällskap
och så fick vi lite middag , kötbullar grönpepparsås & pasta haha gott vare , sen åkte vi vidare ner mot
sjön och skulle ta en promenad , jag & niklas kasta snöbollar åt henne ut på alla djupa ängar
som hon skutta runt på glatt och hämta tills hon var helt slut så for vi och hämta upp sandra
på donken , och vidare ner på stan plocka upp ellinor och begav oss till bolaget och handla lite
öl , och jag gjorde allt för att skämma ut oss under tiden niklas sprang in , skrek kongo och tuta på folk
och vinka mm , haha  man måste väl bjuda på sig själv , så for vi upp och bänkade oss ner i sofforna och drack
öl skratta och hade det trevligt , var meningen att vi skulle måla en massa dörrar vilket inte vart av något
utan satte på robin hood istället och sen somna jag och vräkte ut mina ben över rickhard så han fick lukta
på mina raggsockor hah , lite dåligt samvete när jag vakna inatt och hade 7 samtal missade från henrik
som skulle kika förbi på vägen hem från norge vilket jag hade däckat ifrån , ja blir fler gånger :)

lite bilder från min fina måndag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0