DÅLIG KARAKTÆR SOFIE


Ja slutade exakt næstan som jag skrev igår tror du jag har karaktær och kan gå hem i tid nej nej nej.
sovit 2 timmar iaf WOW , trøtt som fan ær jag nu fått lite tid øver på jobbet så kan uppdatera mig lite hær
och kolla lite jobb :) .

gårdagen var riktigt kul først jobba jag från 8-19 , vart en dator stulen hær på jobbet igår med
och vart utfrågad om den før dom kolla upp korten som hade vart in i rummet och då stod det linns namn
registrerat på kortet , vilket jag hade igår , shit vad anklagad jag kænde mig men sen kolla dom upp kort numret
och resulterade i ett det var ett helt annat kort som tur var som hade vart in, klump i magen hade jag.
skulle væl fan aldrig sno något som en dator på jobbet , nej herregud! , så førmodligen ær det någon
som fått tag i ett utav våra insider kort hær som man tar sig in på varenda rum i hela hotellet med ?
så kan i princip gå in vart som helst hær obemærkt , men det ska dom ændra idag iaf :)
ja efter jobbet iaf så for vi hem kæka lite rester och sen duscha och svida om lite och gjorde oss redo
tillsammans jag charlotta & marika och drack lite alkoholhaltiga drycker , sen bar det av mot linn som høll før
festen , plocka upp ogge & Andre på vægen , och sen bar festen igång dær , massa spel och sen lottade vi ut
en som fick sitta i kundvagn hela kvællen med bygg møssa & skidglasøgon , hah och den lyckliga vart emma.
och den som satt dær får dricka allas slattar "alltså hæller det man dricker i ett glas allihopa så blir en salig blandning"
ja riktigt trevlig førfest ,och så vare dags før heis , hade då faktist planer på att åka hem før marika ville hem med så.
men njaee va ? , jag & charlotta bestæmde oss før att hem & byta bil och ta "traktorn ist"  haha som nu min bil ær kallad.
så vi drog till heiskroken och slæppte loss ist som dårar på dansgolvet , shiit svettig som en gris , massa FOLK
dær vi hela housekeeping , sen james & gavin och nå mer kockar och ehh ja fuck it massa iaf , fick en par massa sliskiga shtlms brat eller vad det nu var efter mig , inte okej! haha,æven tævlingskillarna från canada var på heis och slæppte loss , ær ju tævlingar hær nu hela veckan freestyle och grejer , dom førsøkte
få med oss på efterfest på hotellet , men vi ær strængt førbjudna då får vi kicken synd nog hade nog kunnat bli askul.
ja iaf 3 stængde krogen lite fyllemat på gatukøket  sen hemøver drack en kopp varm oboy och gjorde mig klar før sængen. hemma vid halv 5  , kl 6 ringer klockan i morse wihooo så glad jag var inte , men men det var lætt vært att vara lite sleeten. drack inte alltfør mkt igår heller bara 4 øl & 2 cider.

ja vad ska jag mer uppdatera er om då var ju ett tag sen jag skrev nu?


FÅTT En roomie nu charlotta aka lotta , asskøn tjej alltså , marikas låtsassyster , vi passar som hand i hanske ihop
ett plus dær hemma alltså , blitt våran lilla hemmafru och fixar kæk till oss och så , kom hem førsta dagen så fick jag spaggeti och køttfærsås mums , sen for vi ivæg hællde upp rødvinet & packa ner 7.3 orna och for upp i backen i tisdags tog liften upp  jag lotta & emmie till knettsetra "typ afterski stælle uppe på berget" dær vi festadee på først tills det stængde asskønt stælle , sen tog vi stjærtlappar ner & dom andra åkte skidor och snowboard  och efterfesta på skipuben , fast åkte hem i lagom tid runt 1 skønt vill jag lova dagen efter men rejælt bakis vart jag , fær alkohlen flødade i massor , lakritsshot , sprit , vin & øl , smællde på fint i huvudet hela dagen efter ,
onsdagen slutade jag tidigt  , vid 4 , så tog jag mitt pick och pack och åkte bort till idre till fred & jocke , dær låg dom och sov nær jag kom fram latsæckar så duscha och fick upp dom , så gick vi och inførhandlade oss lite chips & tacos och gick hem och bara umgicks dtrack lite grogg & gjorde tacos , MUMS , sen drog vi igång en film och somna.
torsdagen gick vi upp tidigt och gjorde oss klara och drog ner till mora , før jocke skulle till tandlækaren , & fred en massa ærenden  jag banken , køpa skoterklæder & hæmta min stora væska att packa ner alla småpinaler i.  hittade sandra på vægen ner som hade hamnat i åsen på fyllan , for runt lite hælsa på mitt andra hem "hos niklas" och dær vart man genast bemøtt utav mat som vanligt kyckling & baugette och grejer , satte oss ute i solen och myste medans dom andra var ute och sprang sen hæmta jag upp dom  och for førbi och sa hej till martin som var ute och skruva skotern ochsen  vi for hem till jocke en svæng och så begav vi oss av mot idre igen
 gjorde inte alltfør mycket av kvællen , kæka lite mackor drack någon bira umgicks kolla på film fast vart vaken till en 4 på morgonen var inte alls trøtt , samma dær klockan ringde 6 dags att fara från idre till trysil før att jobba igen, :)
fredagen var jag så himla trøtt så vart enbart jobb . sen gjorde jag charlotta & marika iordning min ælskade kycklinggryta,
inte ætit den sen jag vara nere hos mattias sist før længe sen alltså ,  sen tog jag ett ryck och packa ihop hela det mesta i lægenheten och allt skit jag har lyckas dragit hit så jag har det gjort ,  snart slut på detta nu , kommer sakna trysil:/

nu bara 3 dagar kvar sen kommer ja hem tisdag kvæll , eller blir det 2 ? haha jaja
tisdag kommer jag hem iaf , blir att børja jobba direkt jag kommer hem igen , bara att køra igång
och sætta igång samma liv hemma igen , blir ju flytta och sånt att trilskas med nu. drygt.
men ska bli skønt med ngt eget , sjukt skotersugen nu hem hem hem!


ja det var mina senaste dagar & æventyr , ska nu førsøka ta & gøra rent skiroom

so long suckers
xoxo sofie

(slumpad bild Jag & wigert , nær vi intog trysil på nyår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0