get in shape

saknar att träna sjukt mycket , så himla skönt när man kommit in i det och bara köra slut på sig
med någon timme på gymmet med något utav favorit passen , core , combat , box , bodypump , t-ball
eller annat , till och med sugen på spinning vilket jag hatar , jag som var riktigt duktig där förr gjorde nästan 2-3 timmar
om dagen 4-5 dagar i veckan ett tag , vart så mkt piggare på en gång , så bara jag flyttat hem ska
jag se om jag fixar något träningskort på classgym , eller om jag vågar lyxa till det med ett till medlemsskap
på T.O.K.A , älskar det gymmet så men 6000 om året kanske är lite väl dyrt ? ja något måste jag komma igång
med känner jag , och sen bli lite i form sommaren är ju snart här med ;)





tomt här i huset , mamma & lillebror har åkt till göteborg idag för lillebror ska äntligen f göra sin operation
hoppas allt kommer gå bra , och kommer nog bli en lättnad för honom och positivt i framtiden.
dom blir borta tills fredag men då har jag redan åkt så får vänta ett par veckor till innan jag får se dom igen.

nej nu ska jag faktist pallra mig till sängen på riktigt

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0