inte en sportmössa

nej verkligen inte , inte ens en träsko ;)

jaha dagen har jag spenderat nu med att söka hur mkt jobb som helst vart in på varenda tänkbara ställe
vilket gav positiva resultat :) , dom ringde upp från Claras en timme senare och dom vill att jag ska komma och
provjobba redan på fredag , känns riktigt bra.. får väl hoppas att det blir mkt där isf.

dagens mindre roliga var ju att jag självfallet åkt på böter här utanför i morse , suck skaffa mer parkeringsplatser
om ni menar att man inte får stå efter sidan idioter. jaja är väl som det är.

nej nu ska jag plocka ihop lite mjukis kläder sen plocka upp  min kära niklas på tåget och sen rickhard
sen se vad vi hittar på för god mat att göra , ska även kika förbi jon nu en sväng :)

Imorn kommer mats hem med wihhuu , kompis kompis.
känner mig på så mkt bättre humör nu än tidigare idag
 men kan inte min förkylning bara försvinna med ett poff
kan inte andas och låter ju som en kråka ;)

måste in & handla hårfärg med så uttvättat & min ljusa utväxt lurar fram
senast var det mattias som fick leka min frisör , får se om jag hittar nån snäll själ som vill kleta lite i skallen åt mig.

Vi är inte fulla , vi är bara beautfiulla ;)

(minnen från förra året i fulufjäll , perfekt avslut på resan haha kallt vare hem kan jag lova ;)
fred var mindre lycklig över sitt mästervärk ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0