inte någon dator.

har tyvær inte någon dator så kan inte uppdatera er før tillfællet ska førsøka gøra det
så snart jag får lite tid vid en och berætta om mitt vældigt hændelserika liv" inte"
haha. eller jo lite hænder det væl.

sitter på jobbet nu dags att bege sig hem bara marika ær klar ,
æta min goda kycklinggryta , och sen duscha och svida om.
Linn & ellie står før festen ikvæll dit vi alla ska.
sen heiskroken men åker nog hem nær dom drar dit
drygt att jobba annars nær man inte får sova ngt och rejælt
bakis , fast kænner jag mig sjælv så kommer væl sluta
med att jag kommer direkt från festen till jobbet men
ska førsøka ha lite karaktær idag faktist ;)

min kamera har jag dødat , ja gott folk "IGEN" :(
mit sminkbortagningsflaska givck sønder i væskan och rann
øver den. suck , oflyt som vanligt med allt jag rør vid

 

jaja ska dra nu uppdaterar er sen.


so long suckers
xoxo sofie


sweety;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0