Lørdag

ute och festar på heizkroken lite tråkigt att jag missar , fast var ju faktist ut i torsdags jag dock så
skadar inte så mycket att jag missar denna gång ..
var hemma hos johan , jag bambi johan oscar peter hannes & 2 tjejer till lira en massa sællskapsspel
och neger och president tills morgonkvisten riktigt trevligt , så nu jag sitter bara här
för har gått och åkt på magsjuka.
började må illa som fan igårkväll när vi var borta hos emmie & natalie , jag ogge och maja
köpte en pizza och for dit och kolla på batman , sen när jag kom hem så började jag spy
som en tok och fick sjukt ont i magen och så fortsatte det hela natten , högg i mitten av magen
hela natten ville bara skrika , kunde varken sitta ligga eller stå , var säker på att det var ngt
riktigt fel , men nu är det lite bättre iaf , spytt en gång idag på dagen bara. men fortfarande
ont fast inte samma smärta. så idag har det inte vart ngt jobb för mig låg i sängen till en 11
sen for jag ner på biblan och låna datorn lite , och sen sola en sväng , sen har jag bara legat
i sängen kollat på en massa filmer , pratat i tele med fred i någon timme , nu längtar jag sjukt
mycket till påsken i fulufjäll , hoppas bara jag hittar en skoter , ska försöka få låna brorsan
får väl lägga 5000 i handen på honom till självrisken ifall ngt skulle hända och hoppas jag fårta den ,
för lillebror ska ha våran och pappa sin , suck , köpt ny skoter har vi med en polaris XC 99 -600
så bytt upp oss lite iaf , sandra ska nog eventuellt med till stugan med om hon är ledig.
prata med janet en sväng ikväll med riktigt kul att prata med bruden , så när jag kommer hem
ska jag hälsa på henne & fredrik i deras hus inte hunnit sett det än och deras lille ludvig
som har blivit ett par månader gammal nu tiden bara drar iväg. imorn blir det att vara hemma
från jobbet med dom ville att jag skulle vara hemma en dag till så jag inte smittar gästerna
vilket låter rimligt , men sjukt tråkigt att sitta här ute , utan internet eller tv och maja
vill inte umgås med mig rädd för att bli smittad , vilket är förståeligt ,
10 dagar kvar innan hemgång med , ska jag g in och säga till hyresvärden att jag flyttar ut
den 25 så han är medveten om det , så blir väl att börja packa ihop här i veckan med.
känns skönt att veta att det här är på slutspurten , fast samtidigt riktigt tråkigt.
för älskar verkligen människorna jag har lärt känna här , har blivit ett riktigt tajt
gäng. tur att facebook finns så man har alla där , så får man hälsa på varandra
västervikarna ska ju komma upp & åka raggarbil för första gången i deras liv i sommar
och haka på en cruising haha , kommer dom nog älska , hur ska man inte kunna är ju livet ;)

fick faktist helt okej lön även med tanke på att jag vart sjukskriven och så med
så när jag för över till mitt svenska kommer det bli närmare 20 papp , nice , men
ska lägga undan det mesta till sommaren så jag kan åka iväg på allt kul , och kanske
jobba lite mindre ,får ju 1 lön till med sen snart sommar då gäller
 , big lake run , big meet , classic , mantorp , hotrod reunion ,
idre yran , high chaparall , & massa massa mer :)





ska ringa magnus imorn och fixa ny tatueringstid tills jag är hemma och
ändra andra sittningen den 4e april då jag ska jobba ändå.
funderar på att göra en rockabilly pinuppa på armen nu med , har lite ideer.









jag & jocke

so long suckers
xoxo sofie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0