operation sabotage!!!

haha javisst ;)

sitter nu på biblan , jobbat idag kænner mig betydligt mycket piggare skønt ,
fast så långtråkigt på jobbet , nu nær vi inte inte får jobba 2 &2 vilket suger gå
før sig sjælv i 8 timmar och inte få ha musik eller någon att prata med blir riktigt
tråkigt faktist , men går væl an får pengar iaf ,  nu ær jag på biblan lånar datorn
en svæng men ska bege mig hemøver nu byta och och dra på mig lite smink
sen till hotellet igen ska bowla ikvæll hela ligan hyrt 4 banor ska bli trevligt ,
idag kommer æven min nya roomie charlotta upp och sen marika byts av med maja.
tråkigt att maja ska åka , skønare mænniska kan man inte hitta ,
imorn ska vi inta "knektsetra" uppe i backen , jag & nathalie ska gå upp på berget medans
dom andra åker och dricka någon øl medans och så tar vi stjærtlappar ner haha :)
bara 8 dagar kvar tills hemgång nu , planerna hittils hemma ær skoter , errols på
coppermines cruisers den 28e  och sen træffa martin , men våran timing slår alltid fel.
men nu kan det førhoppningsvis inte gøra det , hoppas jag :)

nej lær røra på mig nu jag .


haha herregud vet inte om jag ska skratta eller gråta kan det vara så himla svårt
att få ur sig några få ord bara ? , herregud!!  ,

so long suckers
xoxo sofie

jag & linda på Big lake run i sommras , saknar dig gumman , & ka inte bærja mig till sommaren bara 3 månader kvar nu tills næsta big lake , 20e gången då ;) "inte missat ett år sen jag føddes"





Kommentarer
Postat av: Kelley

åh, klockrent att du inte missat ett år!

hoppas du har det bra! pussåkram

2009-03-17 @ 22:13:41
URL: http://lynntyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! är det bra?

blir det fulufjället i påsk? riktigt kul förra året. haha.

vilka bär av dit då? :) puss

2009-03-18 @ 21:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0