Trysil

ja solen skiner hær før fullt och trysil ær så grymt fint , man ser bergen & alla backar hærifrår & bara myser.
synd att kameran strejkat ut annars hade jag bjudit på ett kort , 

idag ær det inte nå jobb før mig , kænde mig halvkrasslig redan igår och vakna i morse snurrig och hosta & ont i halsen
som en dåre , så  vart hemma før mig var redan lite førkyld innan sen har nog lotta bidragit med lite eftersom hon legat & vart sjuk hela veckan , så vi børjade morgonen med en film och sen en kopp te efteråt , packat ihop hela lægenheten och ut ur bilen, sen gjorde vi oss klara och så bara setat hær , nu ska vi få arslena hærifrån och bege oss upp till lækaren och få betalt fær våra sjukdagar , bra hær i norge man får 100 % redan från førsta dagen , vilket ær kanon før mig som ær sjuk all the time , immunførsvar , finns det? , uhm nej inte hos mig iaf , så blire førmodligen hemgång før mig redan idag før kommer nog inte vara frisk tills imorn så kænns som jag då lika gærna kan åka hem nu , isf blire hem och packa in allt ,sen har martin laddat hem twilight som jag vill se , så filmkvæll med han ,:)

heh letat upp jon ollson sida och hans crew hittade dom festa från lørdagen
som vi vart bjudna på fest av rackarns att man jobbar dær och skulle få kicken
om man festa med dom før hade vart en størtskøn grej alltså.
lagt upp film hade dom gjort på hemsidan och dær går tahar i bakgrunden och stædar.
jatur att man inte hamnade på någon film i sina gøørheta arbetsklæder , hade vart lite smått
pinsamt. fan vad uppraggade vi blev av ligan alltså. heh 3 rumsnummer på en kvæll;)

nej nu ska jag åka & førsøka få det dær sjukintyget sen ska jag & lotta nog at oss en kopp
varm choklad i backen och sen fara hem och packa in det sista så blire nog hemfærd.

måste hem till min sandra och prata med henne , usch blir ju nervøs?:/




jag & min roomie Lotta innan knetta
sjuklingarna
;)

so long suckers
xoxo sofie


"ingen skænker som offer det viktigaste man æger , næmligen kærleken.
ingen lægger sina drømmar i hænderna på en som kan krossa dem."// paolo coelho





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0