trysil

yes tillbaka i trysil , här är allt detsamma , kul som fan att träffs alla igen , nyss kommit hem
till oscar & hannes , sitter och dricker en öl nu ska bege oss till johan & dom och dricka lite och umgås .
imorn ska vi bege oss uti backen och åka snowboard ogge ska lära mig , sen blire tacos .
lördag ska vi inte heiskroeken för fest :)
söndag ska jag & maja höra om henrik & majas ragg vill komma upp innan dombeger sig till norge
och mellanlanda hos oss för en kväll , tänkte laga lite kycklinggryta har ju kycklingfile att göra slut på.
ja thats it.

bokat stuga för påsken med nu hela ligan i 6 dagar fyllda med skoter & fest bara längtar

sagt upp mig nu med så inte många dagar kvar här nu sammanlagt gött :)

nej nu ska jag vara social har uppdaterat er lite iaf :)


so long suckers
xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0