guitar gangsters and cadillac blood

volbeat kanon kanon låt ;)

gårdagen vart det att vi åkte bort till mats daniel & dom sen ut och snurra lite här och var , tog en paj på donken
och sen tog vi sällskap med krång till donken medans han åt , och låna lite filmer av honom som vi tog
till dasset och satte igång jag sandra & anki , sen åkte jag bort och la mig och myste ner mig i springan.


skruva thunderbird  är det vi har sysselsatt hela dagen med , bytt batteri och grejjat för att den skulle starta eldlåga flög det upp ur motorn ett par gånger med hehe. skruvat bort fläktremmen och beställt en ny
gjort rent runt motorn försökt fått bort all olja med 10 kg avfettning , fått ner cabben efter många om och men eftersom polackerna
som lånade den sist var smarta och försökte få upp den i farten så den hade  fastnat och blitt krökt mm.
suck ala suck finns puckon till allt , även vart och hämtat lister och handlat tvätt grejjer så imorn
ska vi tvätta och polera skruva dit fläktremmen byta lite säkringar och få igång lysena. och fixa en massa annat , men blir förhoppningvis klar tills
lördag , backen funkade inte tidigare men kom fram till att åker man ett tag hoppar den igång haha
ja mm där har ni våran dag , nu har vi gett upp för dagen sandra står i dushen nu.

prata även med dom på mekonomen idag om en färgburk till min bil så ska beställa en imorn och försöka spraya
¨på dörren mnåste köpa en klarlack med , och så har jag skruvat bort elsaken från min gamla dörr och ska sötta på
den här i hopp om att jag ska få igång elhissarna på den :) , sen kanske den ser bra ut igen ska sätta ut han på annons
iaf har jag bestämt mig för se om någon vill ha han hittat en 140 jag vill ha nu :)

vet inte vad vi ska hitta på nu riktigt prata med daniel dom satt hos bror , sen rickhard och niklas var ute och gick¨
blir väl något utav dom alternativen , sjukt trött och huvudvärk fryser har jag gjort nu hela dagen tror jag
börjar bli sjuk , inte bra absolkut inte om vi ska åka cab 15 mil till gävle fram och tillbaka på lördag?
ehh fan man är väl viking ;)




gårdagens dummaste iaf , försökte ringa sandra i en timme men var upptaget hela tiden var hemma och for runt och svor , innan jag tillslut insåg att jag slagit mitt eget nummer hela tiden som jag ringer ifrån konstigt att det var upptaget? haha noNO!




sugen som fan nu på att bli ljusare till sommaren vad tycker ni?




cant get you out of my mind.

Kommentarer
Postat av: Lenny

du är utmanad i min Blogg

2009-05-07 @ 10:26:34
URL: http://orsalenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0