it feels like the whole world is against me,

livslust i noll , känns som hela världen går emot mig just nu
inte något som vill som jag vill , jag vet inte har en riktig down
period därför bloggen inte blir uppdaterad har inte ngt att dela
med mig av riktigt och vill inte deppa ner er.
uttråkad , jag behöver förnying i livet. blir knäpp av att bara gå hemma om dagarna får
inte ork eller lust att göra någonting.
och hade ju nyss 2 jobb och nu kanske jag har inget ,
göran får inte in nå jobb står still hos honom och hemtjänsten ringde idag
dom hade kollat upp mig hos polisen som dom tydligen gör hos alla
och där är det inte fläckfritt så dom var bekymrade dom skulle ringa cheferna i trysil
så får se hur det blir där , less blir jag. håller ju på att flytta in i lägenheten men kanske lika bra
att flytta allt därifrån igen nu när jag inte har någon inkomst alls som det ser ut ,
kan ju inte dra på mig ngt jag inte har råd att betala kanske ?
fan vet varken ut eller in hur gör man?
Ja ska ner på arbetsförmedlingen imorn iaf.

idag har jag då faktist haft en helmysig dag jag och rickhard har vart på återbruket och
köpt en present till niklas och kika lite , sen får vi på kaffestugan och åt en sallad till lunch
mötte sen upp jacob så tog vi en glass nere vid kajen på glassbaren MUMS ,
och så skulle dom öla ikväll så vart lite sugen jag med så har intagit bolaget
och handla lite smått oc gott jag & rickhard får se om det blir någon öl
ute i solen med gänget eller om jag ska till rättvik och hitta på ngt med henrik.
sola hann vi med en sväng nyss med inte solat på aslänge eftersom inte tateringen hade
hunnit läkt men nuså kanske jag kan öka på min bränna lite.

köpte mig en 142 igår med haha
orkade inte åka runt i min ford längre alldeles för mkt
ångest över den bilen så där har vi ju ett plus iaf:)

och imorn börjar helgen och kanonväder har vi blivit lovade
blir att ut med bulan i buicken och härja , det är race på tallhed
cruising , bilträff , malungsmarknad , & niklas fyller år så
fullspäckat schema.


nej nu ska jag ta & få ngt gjort ,





varför är det bara du i mitt huvud jämt?
kan det vara så svårt att gå vidare?






Kommentarer
Postat av: Rosanna

Hoppas du mår bättre snart då :-) !!

2009-05-29 @ 09:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0