suddenly it was saturday ?



ja veckan som gått , cruising i gävle i lördags helt kanon , riktigt bra cruising vart kända snabbt vi
i bilen hehe : ) , bland det roligaste jag vart med om var på klubben där med och dansa
grymt mkt bilar och glatt humör , nu är sommaren här det känner man.

sen veckan har jag vart ledig hela veckan , bara hängt runt med daniel jacob anki sandra mm
filmer , en tripp till idre ,ute & snurrat .guitar hero
 lite grogg vart det en natt , skrivit kontrakt på en lägenhet som jag börjat flyttat
in i lite lätt , tatuerat mig fyllt i pistolerna . vart hos läkaren fått några nya salvor ska testa
mot mina utslag , hoppas dom funkar , drygt när man har 2 hudsjukdomar som den
ena bli bättre av sol och den andra värre , sommrarna kan bli dryga på så sätt.
och  ja i stort sett inte så mkt mer.

igår vart det fest hos ingemar , med kubb och massa sång inne vart riktigt livat ett tag sen ute och snurra anki
körde , kom hem vid en halv 6 i morse , sov några timmar ,

sen nu har jag daniel och mats vart ute och snurrat hälsa på lite folk
kika på en båt som eventuellt ska inköpas , nu ska jag ta & svida om
och göra mig iordning ska följa med daniel som hans respektive
till vika bygdegård på "90" års kalas 3 st som fyller 30 får se vad det blir
utav det , kommert nog bli kul :)

farmor är på väg hit hem med för att hälsa på oss
inte sett henne på herrans år , drygt hon är så fin i
kanten den där madame , vilket jag inte alls är haha.
jaja får gömma tatueringarna lite lägga på ett gulligt
oskyldig flin och verka rar , eller det är jag väl men
lite extra ;) haha

sen kommer väl daniel och jacob och plockar upp mig snart.
ska bli kul det här:)

ja ska ta & börja få ngt gjort jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0