mina kyssar är som en galen dvärg

sugen på att smaka? HAHA , ja sjuk fantasin kan flöda ibland.
fick positiva kommentarer om min blogg från en som tycker
den är bra sånt är ju alltid kul att höra , så bara att fortsätta sysselsätta er
med mitt händelserika liv ,

Megadeth-| A Tout Le Monde 

kanonlåt absolut ett måste på spellistan! 

fortfarande full som ett vårdike groggen har inte slutat flöda sen gårdagen ,
dagen igår fortsatte vi med thunderbirden den gick ju i torsdags men svårstartad
även igår och spruta eldlågor ur förgasaren , ringde pappa och han hjälpte
oss på gehör att ställa in förgasaren , så gick den bättre sen tog en ride med
den sen åkte jag och handla sprit en sväng och virke och for sen hem och gjorde
mig klar och börja dricka grogg och babbla i telefon och vänta på att sandra och anki
skulle bli klara någon gång , men segare än halta 100 åringar så kom ingemar och
hämta mig så for vi hem till han fäättan stod på trappen och invänta oss , sen till slut
kom anki och sandra med satt hos ingemar och hade förfest lira guitar hero och drack
grogg , sen for vi ut till våmhus på fest som camilla bjöd oss på men mest 40+ och inte
mitt folk  , men var väl ganska trevligt ändå , en dryg gubbe på 65 bast fick jag på kroken
med suck , gubbsjuk. ja sen for vi därifrån åkte runt och rocka i bilen sen for vi upp till
carros pappa där gomba jimmy och robin satt och drack var där en sväng bara ,
sen hände lite förvånande grejer som jag inte alls hänger med i , fattar nada vad jag
gjort nu , men bittert var det , och handla tydligen om en gammal grej som jag inte förstår
varför ska komma upp nu? , jaja skitsamma , skjutsa sen ut sandra till våmhus och sen
¨tillbaka till ingemar och intog gitarren en stund , men ingemar somna så jag och anki
tog to fast 240:N , Och for neråt mig , såg en pcik up vid kajen som vi åkte ner och kolla vilka
det var , inga kända ansikten några från östersund som var på genomresa hade köpt pick upen
i malmö och åkt hela natten , vi kom dit fulla och glada och försökte få dom på efterfest med
groggarna och humöret i högsta hugg , dom undra mest vad dom hade kommit till för
jävla bondby haha , ordagrant alltså!! for hem till mig där vi spenderat natten och morgonen
med grogg , kika in teletubbies och skrattat som dårar och lyssna på musik , sen kom
sandra och plocka upp oss när hon kom in till mora , vart ute i hemus på veteranmarknad
hittade mig en vikingahatt för 10 kr vilket klipp , sen även en sjal och ett midjeskärp ala 50 tals stuk
riktigt nice , tänkte svida på mig det nu på ett fint vis , vart ute och åkt lite med caben och glidit och
druckit grogg , sen skjutsa danne mig hem till bror och mata katten , men förstår inte släppte in
katten igår och idag var hon inte där så tappat katten men hittade mina tappade solglajjor där ist :)
jadu ? mysko , haha , nu sitter jag hos sandra börjar bli  bra sliten , så ska nog gå och vila av en
liten stund innan vi snart beger oss av mot gävle inom en snar framtid en hel bil full med tjejer
med glatt humör ska ner och styra upp ställningarna där och visa hur en cruising ska gå till haha
kommer nog bli riktigt kul , sen skulle jacob och daniel styra upp efterfesten sen , om
orken finns kvar då vill säga haha ,


just ja ska ringa  och tacka ja till lägenheten med nu , har fått en sorts anställning , 4 timmar om
dagen 4 dagar i veckan så får ihop till hyra och mer därtill nice nice , skönt ska det bli med ngt helt
eget och bara få göra som jag vill med , men dumt nog slängde jag både soffa och soffbord
efter jag och jocke flyttade ifrån huset , skulle vara behövligt nu , men ska ner på möbelrondellen
och kika efter en soffa tänkte jag på avbetalning , kommer nog bli nice fast TV behöver jag med.?
jaja senare problem.

haha massa roliga bilder jag ska dela med mig av sen och mer
kommer det garanterarát att bli ikväll .

nej nu ska jag gå och se vad brudarna pysslar med här ute och lägga mig
på en filt i solen tills det är dags att bege sig ,

so long suckers
xoxo sofie






saknar mitt hår nu en del visst trivs i den nya frisyren
men saknar att kunna ta fram mina självlockar och
lång lugg , lär nästan spara ut luggen iaf om
det ska gå & göra någon rockabilly frilla i sommar
hehe.






can it be so hard to move on?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha .. mest 40 plus :P vad säger du ;) haha. Jaja .. de var kul att se er iaf ;)

2009-05-10 @ 09:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0