never regret anything that ever have made you smile

är inte så enkelt som det låter :/ ,


jaha då vare fredag igen ja shita malita slicka min fitta vad dagarna springer på förstår inte alls
vart dom tar vägen , men bra det så den riktiga sommaren kommer någon gång
blomberg ringde igår och undra om jag ville köpa någon bildel till han och köra till borlänge men
verkar inte bli ngt av inte hört ngt än?. .
 så dagen har jag bara börjat i lugn och  ro tog ett långt bad i morse och bara kopplade av
sen gjorde jag iordning en stor kopp te och satte mig ute på balkongen och rökte min
morgoncigg , och gjorde mig sedan iordning och for ner på stan vart på banken
och tagit ut pengar till bilskatten och lite sånt , träffa anna lena där snacka lite skit.
hon ville eventuellt med köra thunderbirden med då fäättan drog sig ur när hon fick
höra att vi skulle åka cab dit och hem , hehe , var och satte in lite pengar på mitt andra konto
sen for jag upp till daniel och hämta lite saker , var och kolla in lägenheten nyss med
gud så grymt fin den är helt nyrenoverad vill verkligen ha den , men suck jkänns drygt att skriva
upp sig på en lägenhet man inte är helt hundra på att man har råd att betala eftersom jag inte har ngt
riktigt jobb för tillfället fast den är billig och bra och kan inte hitta bättre läge ja lär kika upp
det där lite , för jag vill vill vill ha den , annars dtänkte jag se om daniel kanske vill ha den.
  ska nu åka bort till sandra och fixa klart det sista på TB
och så skulle jag ha fixat fram lite sprit eller bolaget , börjar bli törstig nu får se vad kvällen har att
erbjuda bara vi är klara med allt , det fina vädret som jag vakna till har ju gått & försvunnit
jag som var riktigt grillsugen , ? , ja vi ska nog ut och åka thunderbirden iaf och köra in
den idag så vi vet att allt funkar innan det bär av ut på sverigesvvägar för cruising. bäst det.
någon som är sugen på att köra ?

ingemar kommer hem idag han kanske har något fuffenns på gång den där :)

igår kväll gjorde jag inte alltför mkt åkte hem till bror till alla där
satt och kika på hockey sen kom sandra & anki och plocka upp mig efter
att dom fått dit en kille och hjälpt dom med tädningen så thunderbiden gick som
den ska tog en ride på stan och var överlyckliga för att helgen genast verkade
mer lovande. , sen for jag och tog min bil och handla lite godis och for hem
och la mig i soffan kolla på svullo och prata i någon timme med fred i telefon :)

nej ska hoppa i nå varmare kläder sen ska vi väl åka och försöka få ngt gjort .


 vad får en inte att tända till om detta
me like!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0