Rubrik

gomorron sverige.

sitter nu hemma vart en kort jobb dag idag , göran hade inte så mkt åt mig att ögra idag och inte heller resten
av veckan så långledigt nu tydligen , lär hitta mig ett till extra jobb ska ut & leta lite. vart & sola jag anki och sandra en sväng
efter jobbet , nu ska jag ta & hoppa in och dusha av mig lite slipdamm i alla skrymslen på mig som kliar känns det som.
sen ska jag bort till sandra vi ska försöka få igång thunderbirden om det slutar regna & få igång ngt ljud i den kanske. , sen vet jag inte alls vad man ska göra av denna dagen ? lär väl bli film eller ngt bara gissar jag på , lr om skulle åkt till grönjklitt och kika in isbjörnarna dom fått inatt , ja vi får se helt enkelt.

beslutsångest om kommande helgen , om det blir uppsala/bålsta bjuden på motorklubbsfest där med liveband
sen är det ju även uppsala dragracing utställning & swapmeet som låter förbannat intressant , ja antingen det eller så åker vi thunderbirden ner till gävle ett gäng brudar och rockar loss på cruisingen i thunderbirden , chafför fixat och allt :)
ja ett par dagar dit iaf så har lite tid att bestämma sig på.

gårdagen vart det att åka och fiska en vända sen ut och snurra med bror och mats var på donken och tog en flurrka, hälsa på jacob sen skjutsa hem alla och for till daniel och kolla på fight club eller ja somna efter en 10 min kanske.


ringa läkaren lär jag göra nu och försöka få en till antibiotika kur på 6 veckor utslagen börjar jävlas igen. suck.

nej nu ska jag se till att få ngt gjort av den här dagen med :)





whats started as a sick joke , is starting to get serious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0