sick and tired of always being sick and tired.

hur kan man sakna något man aldrig haft &  hur kan man vilja ha det man aldrig fick?
jag förstår inte ,  men det tär på mig sjukt mkt , jag kan inte glömma gå vidare
hur mkt jag än vill försöker och intalar mig själv hela tiden så funkar det inte.
för det är alltid där .
jag vill bara glömma & jag vill absolut inte känna såhär.
men jag har bestämt mig , att det ska gå .





ja usch känt mig frysen , huvudvärk och allmänt less på det mesta nu. vet inte alls varför? bara en sån dag kanske?
för mkt tankar med som springer runt i huvudet  och äter upp mig  innifrån.

dagen börja med att tvinga upp sig ur sängen fast var det sista jag ville hade hellre legat där
och kusat ihop oss ett bra tag till , men men drog mig upp och åkte bort mot sandra åt lite frukost gick sen
ut för att tvätta insidan av thunderbirden , men sen börja det spöregna så bara att gå in igen ,
så kom rickhard var och körde en massa saker till tippen , hämta ut den nya fläktremmen och
så skulle jag köpa färg men hade tydligen 3 nyanser av färgnumnret och inte bilen med mig
så vart inte ngt men papap sa nu att jag ska vänta tills han pratat med andre så kunde han göra det
med en riktig lackeringsspruta blir bättre och billiigare ,  så regnet idag har gjort att vi inte har
kunnat göra i stort sett ngt utav det vi planerat med bilen idag , gjorde iordning lite mat
sen hps sandra köttfärsås spagget & vitlöksbröd mumms! åt tills dog nästan kändes det som.
nu åkte jag hem till pappa och tänkte passa på att duscha för sandra och dom skulle åka och hämta
en soffa , och jag känner mig lika pigg och fräsch som en genmanipulerad sork med skabb. blublää.
mamma kom nyss hit med bilskatten och kontonumret till en bank där jag har pengar undanlagt eftersom
inte mina norska kommer in , suck! , sen ska hon vara i stugan hela helgen så får ha hennes lägenhet
under helgen , gomba jimmy & lukas fråga idag om jag skulle köra åt dom till sthlm eller karlstad imorn
så får se har sagt kanske beror lite på om det blir någon grillning imorn och om vi hinner klart det vi
tänkt med bilen isf kan jag köra :) skönt att vara lite nykter.,

igår så for vi till daniel och bror , sen tog vi daniels bil ut och for och kika lite tog in sandras brors hundar , sen
införhandla jag mig en godis påse och en korv eftersom jag inte ätit ngt på hela dagen , for hem till bror en sväng
till innan vi gav upp daniel skjutsa bort mig så jag fick ta min bil , sen åkte hem och skulle sussa men då hade tv sladden blitt nerpackad och ivägkörd så åkte till sandra och låna en innan vi la oss , somna väl snabbt som vanligt.


usch nuj börjar det spöregna igen hör jag tråååkigt . nej ska ta en dusch jag sen åka ner på mekonomen en sväng.
sen idag har jag inte lust att göra i stort sett ngt , lägga mig ner under ett täcke och mysa till en film med en godispåse är vad jag är sugen på.



i like to wake up in your arms.
it feel more and more right all the time.
i like theese feeluings.


so long suckers
xoxo sofie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0