sun sun sun

yes solen skiner , idag har jag vaknat spacklat på mig lite sen for jag till rickhard vi satte oss ute på hans balkong och käka frukost och rökte några cigg , sen begav oss vidare till niklas och jonas , niklas slängde in 2 6.9 or i hatthyllan så nu har jag lite musik iaf när jag åker ska i med några 10 or i dörrarna med förmodligen , bas vad är det?:P
sen har vi vart nere på stan jag har vart på arbetsförmedlingen & banken , kan kanske få stämpla om jag har tur
håller tummarna men dock inte försen jag är 20 vilket är vadå 19 dagar kvar ? kan man ju vänta , dock banken gick inte lika bra dom kan inte se allt hur mitt norska konto ser ut eller få ut ngt suck ala suck , får e maila dom och be dom skicka ett nytt kort bara , nu är jag hos pappa och hämtar lite kläder sen ska jag till mor min och duscha och göra mig klar och ringa lite norge samtal , sen kommer bulan och ligan och plockar upp mig i buicken kl 4 har jag fått det klart för mig så bara att göra sig klar det öppna en öl och ut och njuta av det fina vädret :) ,

sen får vi se vad kvällen har att erbjuda , har gett en personlig inbjudan till vårat fina mora.
får väl se hur rolig han är om han kommer eller ej hade vart riktigt kul iaf :)

nej so long suckers
xoxo sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0