// life is a rollercoster you just got to ride it.

back in fjollholm efter ett par dagar hemma med då , vart riktigt trevligt hemma as usual , torsdagen där så gick jag ner till hellskitchen "wasastugan" & fick mig lite kaffe av andreas & engberg sen yra lite skit , sen for bort till bror en svängom , och upp till andreas som skull hem en sväng och hämta lite nya kläder , vart lite tjaffsigt där en stund var meningen fika på stan med anton och nicken tappa lusten en del så byttes mot bolaget & så for vi till orsa och satte oss på bykrogen på en cider , sen käka på Daisys for sedan till nicken som skulle dusha , hah fast en nicken vart rejält dragen , tanken var att klubben var våran destiniation , men valde att vara nykter istället eftersom jag skulle jobba fredag så vart en film & somna till istället sen skjutsa dom hem mig...

fredagen så jobbade jag , var klar vid en 2 så for då bort till linus en svängom och babbla lite sen for vi på dollarstore kika kostymer som inte fanns , sen ner till bror och en svängom bort till bolaget , men väl vid kassan så var mitt legg borta ?! Fuck jaja bara att lägga ifrån sig allt och fara så for hem ist städa dusha och greja lite , sen anlände johnny vid 6 tiden , underbart att få se hans vackra tryne igen! , gjorde oss klara där hemma och drack lite sen for vi  upp till nicken där vi vart sittandes och babbla skit lyssna musik & hade det allmänt trevligt!

lördag morgon , vakna man upp seg & jävlig , dusch , återställare och sen börja vi fara runt , johnny körde runt på mig ett tag , resten tog vägen åt alla håll som var meningen skulle åka med , sen for johnny hem då hoppa jag in med anton och ligan for inte runt sådär jätte mkt till , utan jag for bort med en nyckel hamna kvar där ett tag och sen dom till adde mårthen , dit traska jag bort sen , där vare drag i festen med dom flesta var på väg att bege sig så då drog karlberg och ligan med mig i vanen var ute med dom och for så hamna vi hos mike uppe på rödmyren , var mkt trevligt att se massa man inte sett på länge gammla & nya , vart en del tjaffs där , hatar folk som bara ljuger en upp i ansiktet och snackar skit , "som en böld i röven på cykelsemester" , så där lessna jag ur rejält , Andreas & tomas var snälla och hämta mig så for hem en stund , sen vidare ut till vika och haka på mats bergner daniel och ligan intog feffes fest vilket inte var ngt för oss kände vi , så tog en natt promenad bort till mats där jag somna som en sten i min soffa :)

söndagen , vare bara att ta tag i det sura äpplet och ta en promenix hem när man vet att inte någon i stan är körduglig , så hem och packa ihop lite snabbt  och duscha så ringde jag jimmy & andreas om dom var sugna på pizza som jag var och det var dom så dom kom & plocka mig for bort till brorsan och intog soffan bakfull som ett djur snacka  om helgen och åt 2 bitar innan min mage sa stopp sen vare dags att fara fick jag ett sms om , usch hade gjort allt för att ligga kvar och bara döa just då men ville ju träffa johnny med , så var bara att säga hejdå och fara , usch lite tungt känns det varje gång att åka från mora från alla mina vänner , där har jag alltid fullt upp med ddom , och vet att jag har någon att umgås med i varje hörn , saknar dom efter 1 dag bara dom har ju vart mitt liv nu under så lång tid , men johnny är något som jag aldrig kommer hitta där hemma och han jag vill leva med så ja vet att det är bara att vänja sig antar jag , men saknar alla så sjukt mkt hela tiden i värmdö har jag ingen att åka till , visst har kelley inne i stan , lr någon som är här ibland men jag har inte mina knasiga grabbar som gör varje sekund guld värd där hemma! ähh är väl bara i början det är svårt ? hoppas jag... 
men jag saknar dom sjuuukt mkt..

nej nu ska jag duscha!

// So long suckers xoxo sofie




Johnny stenberg , Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0