// life is a rollercoster you just got to ride it.

snart snart snart så anländer mig ögonsten in på gåården äntligen , bara timmar sen jag såg
honom känns ändå som en evighet , ska hoppa ut i bilen på en gång och så ska vi åka ner
och handla , vad ska man äta då tro ? , hmm sugen på typ köttfärssås och spagetti eller kyckliggryta
tänkte laga mat till älsk som litet förlåt för mitt hemska humör som han får stå ut med , och trots
allt det så försöker han göra mig glad med allt som ideer på go cart laserdome , laga min
bil och drar dåliga skämt , haha , är han inte för underbar? , är nog den mest lyckligast lottade människan någonsin ;)

nu kom han ska springa ut och pussa på honom tills han dör ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0