// life is a rollercoster you just got to ride it.

jaha samma dak idag igen klarvaken när johnny far till jobbet innan kl 6 på morgonen , så hoppade upp då..
men tur var det glömt ringa jobbet så fick lov att göra det inga problem en dag som denna som tur var ...
sen nu setat vid datorn hela morgonen , druckit en massa te & ätit en macka och frosties , dom där flingorna med socker  inte ätit dom sen jag var liten alltså haha , fast var nog godare då med , sen en massa kaffe & cigg ,
nu kollar jag på filmen "totsie" och fastnat på hemnet.se och kollar en massa hus , åhh vad mycket fina det finns som jag bara vill ta mitt pick och pack och flytta in i , men frågan är vart kollar hus nu i sthlm mora & motala , haha.

kollade på nå vidrigt program i morse om mat-fetischm , där killar betalar äckligt tjocka tjejer för att äta och tänder på det , fyfan så groteskt , är ju synd om dom ohälsosamt och bara rent av vidirgt att det finns såna sjuka människor , nej ogillar detta.... fick lov att svifta kanal...

gårdagen så for jag & älsk och storhandlade en massa massa mat så nu är skåpena fulla , sen gjorde jag mjölkmakaroner & köttbullar som vi åt och satte igång en film , somnade senare i soffan , och sen la oss i sängen klockan var inte mer än 20.15 , vafan ? knockout i huvudet får ångest att lägga mig så tidigt så där är väl orsaken till att jag är så pigg på morgonen iaf , suck vart ska jag göra av min energi då , vädret suger ute som fan annars hade jag tänkt ta hojen ut och åka lite , nej får bli en mysdag med massa te film & dataklickande ;)

//so long suckers xoxo sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0