Draft: Okt. 20, 2009

åh tråk , hjärtt ringde och var förstörd , äntligen när han trodde allt vart klart för idag på första jobbet
så visa sig det vara tvärtom , hans praktikant hade av misstag satt rören fel i badrummet som dom gjort.
"johnny e rörmockare" så kom inte fram ngt vatten så nu börja om från början , och sen vidare till nästa jobb.
kommer bli jätte sent inte många timmar som jag får pussa på min johnny idag inte och inte imor heller
när jag ska bege mig hem , men åhh får väl sakna ihjäl mig här hemma hel enkelt dåå och han på jobbet
får sakna ihjäl sig där. råka somna i soffan , så nu fått lite extra energi , tänkte hoppa i nå skor nu snart och
röra på fläsket och leta mig bort till affären och handla något att äta och göra tills johnny kommer hem
och sen en godispåse hade inte setat fel , lär väl slinka med den åå , men kiwi suget e fortfarande kvar :)

usch blivit en riktig gottegris & matmonster nu dom senaste , alkoholen & annat , och alltid ute och far hemma så inte ens tid och tänka på mat , så nu när det vart lugna london på senaste så äter jag istället när jag är rastlös..
sugen på att tugga på ngt hela tiden , kommer bli en tjock tråkig hemma fru.. haha
nej nej nu börja jag skratta själv det kommer inte inträffa , jag är alldeles för sprallig och blir för lätt rastlös
för det , men komma igång och träna igen hade vart helt underbart , kickboxning nu kanske jag har tänkt kolla upp :) . johnny tycker jag ska testa karate eftersom han & hela hans familj gör det och tävlar , men hah jag har grym scenskräck så det finns inte på kartan och inte bland folk jag känner , saknar toka..

ridning är något jag har känt att jag saknar mer och mer nu hela tiden , kommit på mig själv flera gånger nu med att vara inne på bukefalos och kika hästar , på foder & även köp , men varken tid eller pengar finns för tillfället det vet jag , tänkte ju låna oliver och ta en tur men fick då reda på att dom tagit bort honom , han var gammal och sjuk så var lika bra , men inte ens hejdå fick man säga , den hästen har man vart ut på mkt tokerier med min gammla galning , sen nu berätta matilda att hon precis inskaffat sig en 4-åring en arab som hon tyckte jag skulle komma och testa någon dag , så blir nog att damma fram ridkläderna och prova när jag kommer hem och sen se om jag kanske kan låna mira eller någon annan ut på en skogstur någon dag , undra hure står till på hästfronten här då , har ju sett massa hagar och en ridskola finns i närheten kanske skulle kollat upp litegranna :)

ja nej nu ska jag ge mig här för en stund.




bloggnörden e tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0