home sweet home :)

borta bra men hemma bäst , stämmer mkt fullt ut , skönt att se mora igen
heh inbiten jävla morabo som man är , fast en sak fattas ju här johnny boy.
saknar redan honom , gosh kan man vara såhär galen i en människa ,
han får ju mig att må så sjukt bra och bara sprudla av glädje hela tiden 
one of a kind! . ¨

lite mess på vägen hem , gosh denna människa avgudar mig lika mkt
som jag avgudar honom....


"tror jag råka glömma mitt hjärta i i din jackficka eller något för
d känns så tomt utan dig , ja tomt som en mans ja?.. älskar dig med
varje fiber du e kickass .puss ses snart igen"

"går det bra ? , måste erkänna att jag tänker nog på dig varje sekund:)
blir nästan snurrigi huvudet . massor med pussar"

"inte jag heller men d känns djävligt bra. mår så himla bra vill ha dig vid min
sida for always även om d skulle innebära flytt med dig til mora om du inte
trivs här puss puss ditt mongo"

ja nu har jag precis gjort en massa kaffe till mig själv här hemma ska hiva i mig det , sen ta en dusch och fräscha till mig lite galet trött , klockan ringde ju 5 i morse , när jag väl satt mig i bilen kom jag på att jag har ju inte ngt bankomat kort där pengarna till tåget var på "lyckades slänga mitt gamla av misstag" , så i panik ringde jag andreas hjärtat som ställde upp och köpte en biljett till mig tusen tack du är underbar vännen , guld värt. så tog mig på iaf , tågresan gick snabbt hem börjar vänja mig vid att åka tåg nu :) .

kvällen igår bestod av en långpromenad ner till affären och handla grejer till maten , godispåse , kiwi & tuggumin och sen hem så kom  en jätte trött och less johnny som hade haft världens kaos dag på jobbet , så medans han hoppa in i dushen gjorde jag iordning mat till honom , stekte bacon och öste i massa lök , vitök , paprika , tomatpure malagningsgrädde & någon röd sås och sen öste i massa kryddor och pasta vart kanongott , kan bara jag vill , sen la vi oss i soffan bladdra en massa spela musik på youtube och intog sängkammaren alldeles försent som vanligt :)

nej nu ska jag börja med att packa upp lite sen ta en promenix bort och hoppa upp andreas och peter , saknat dom tokarna , så dra med dom och tvätta min bil tänkte jag , sen får vi se vad mer dagen har att erbjuda :)




so long suckers
xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0