// life is a rollercoster you just got to ride it.

STHLM

vakna alldeles försent och på felsida med samtal på morgonen som gjorde en galen , sen stress dusha packa och fixa bilen , sen bare iväg och hämta emelie och zara så tog vi 142:an ner hit till fjollträsk , gick kanon hela vägen bessie haha , lite drygt inåt stan utan blinkers & lysen  , mötte upp johnny och hans kusin sen hem till henne , hon tatuera johnny sen for vi hemöver käka chips och grejer och myste i soffan ,

söndagen så vakna vi och gjorde oss klara sen for och handla lite och hälsa på johnnys föräldrar  för johnny skulle köra bort darten han sålt till sin far , där vart det en kaffe , sen for vi hem och gjorde en panpizza var och for in till solna och hälsa på johnny och emelie , där vart det mer kaffe och dåliga tv program och skratt , så for vi och kolla in en motorcykel i solna med som johnny köpte , offroad maskin ,sen for vi bort till johnnys kusin igen , robin med och sandras far , så vare min tur att bli tatuerad , vart en gipsy tjej , gav henne fria händer och är nöjd , vill bara fortsätta på min helarm nu , De :)nna gav min älskling mig , tack baby du är bäst!, sen hem gjorde pommefrites kött & bea och sen satt vid datorn i nån timme eller 2 innan jag somna.

måndag: hände absolut inte någonting , låg bara och tog det lugnt hela dagen sov alldeles för mkt , en viloutdag , åkte och handla lite kattmat och cigg , och sen hem och duscha och greja och invänta underbaraste!



nya tatueringen.


sen off to överraskningen som min man ordnat till oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0