// life is a rollercoster you just got to ride it.

Yasuragi



ja överaskningen johnny hade ordnat till mig , "luskades luska ut lite i förhand" var en natt på yasuragi ett japanskt hotell/spa , så vi kom dit vid 5 , och fick vårat rum , jätte mysigt , och satte på oss våra morgonrockar , "nästan som en kimono fast i bomull" , som alla gick runt med på hotellet , haha kändes väldigt udda ,men vi skratta bara åt oss själva , sen hoppa i badkläderna och ner till bad avdelning , gud hotellet var så fint överallt , gick jag runt med öppen mun bara och vart fascinerad av allt , tog först och hoppa in bassängen och simma en bit sen ut på terrasen där det var massa "varma källor" ute i mörkret , med utsikt över vattnet. man såg när kryssningsfartygen for där , mkt fint , sen gick vi till rummet en svängom och kolla klockan innan vi gick till baren och drack en varsin whiterussian och päroncider och gick ut på terrasen. sen vare dags för middag som vi hade bokat en 4 rätters japanskmiddag , och pinnar skulle man äta med , haha inte mitt specialområde kan jag erkänna haha , vart förätt var nå kallskuret kött och tomater och sen varmrätt tog jag tofu & friterade gröns.. hur gott som helst johnny tog lamm , jag har ju lite svårt för kött så avstod , sen efterätt var hallonsorbet & nå jätte goda miniatyr citronpajet ! & johnny tog pannacotta , haha middagen var minst sagt underhållande vi toka oss och hade lika roligt som alltid i varandras sällskap , efteråt tog vi varann i hand och sprang till baren igen och tog oss en varsin drink till , " vart en till maten med"  , sen gick vi bara ner till rummet myste satte på TV:N och ja allt behöver ni inte veta . tråkigaste var ju att J fick lov att åka 6 imorse till jobbet , så fick åka själv därifrån sen , tog mig mod och gick upp och rökte en cigg och packa ihop rummet , sen faktist upp och åt öite frukost själv , bara för att hotellfrukost slår ju allt!  sen bar jag av mig hem ,

vilken underbar människa jag har funnit , vill nästan nypa ,mig i armen 1000 gr om dagen för att försäkra mig om att det inte är en dröm! , you are  everything i ever looked for. <3



och här ligger jag nu utstekt i soffan och fördriver tiden med det hära , har inte så mkt annat att göra just nu ,
ska snart springa upp till robins hus och leta fram crosskläder , sen ska jag och älsk åka till solna bara han kommer hem från jobbet och hämta hans Hoj och alla saker , sen hälsa på emelie och Johnny en sväng till på en kaffe tänkte jag medans man ändå är där , sen ska vi hem och johnny ska ta ut med på en vansinnesfärd , mycket spännande haha , jag gillar ju när det är fart & fläkt , fast johnny är MADNESS med handen på ngt med 2 hjul har jag fått höra , och nu kommer jag få uppleva haha , förbaskat härligt , det jag gillar med min johnny är minst lika galen som jag och värre , men enbart på bra sätt. , one of a kind!  sen fåre bli mys i soffan och packa ska jag göra , imorn bäre av hemöver till MORA igen , ska trycka ner johnny i väskan med tänkte jag haha :P nej får helt enkelt överleva ett par dagar..

blir nog tåget hem så får bessie stå kvar och ta kärlek från johnny istället :)






morgonkaffe iaf när jag anländer på wasastugan är utlovat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0