// life is a rollercoster you just got to ride it.

om du tillåter dig vara en medeklass endast då kan en överklass finnas!....

mycket väl valda ord från adam "gammal arbetskamrat från trysil", ni måste in och läsa hans blogg , mycket kloka ord forsar ut på den där sidan , saker som lika gärna hade kunnat kommit ut ur min mun !

http://amoraki.blogg.se/



åhh fastnat i internet idag i jakt på ett nytt husdjur , fast jag vill ju ha allt verkligen allt!

fast nu äre , minigris , FALABELLA , vovve "amstaff lr Pitbull" , eller så är jag även inne på detta
med att hyra häst på foder när jag vet vart jag hamnar och så i sverige och jag stadgat ner mig någonstans.
kollat en massa intressanta , uppfödare och annonser nu , och jag vill bara ha hem en massa djur nu!



GEMIGGEMIGGEMIGGEMIGGEMIGGEMIG


längtar tills imorn , ska spenderas med nicken piss ollas som jag inte träffa sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0