long time no seen (again)

jah här var det år och dar sen jag skrev , tanken att blogga finns hela tiden , men inte vad jag ska
börja med lr vad jag ska skriva , vart mkt som hänt & MYCKET vändningar hit och dit.
, så har skitit i det helt enkelt.. det får vara en keeper tid för mig själv.

sitter nu med tok ont i magen , bara hugger och far hela tiden sitter hemma hos johnny och saknar ihjäl mig efter honom så tomt och tråkigt här varje dag när han är på jobbet , javisst ja det kanske ni alla inte vet .
sofie har gått och blivit tokförälskad i en johnny stenberg från värmdö som bara dök upp i mitt liv och tog mig
med storm , trodde jag aldrig skulle få känna såhär och träffa en människa som är sagolik och så underbar
på alla vis , han gör mig lycklig bara genom att vara i hans närhet eller höra hans röst , jag bara avgudar honom.
om inte denna kille är min soulmate då finns de inte någon för mig , allt bara stämmer . intressen , persoonligheten , humor , och aldrig känt mig så uppskattad och omtyckt av någon , alla problem bara känns som bortblåsta direkt han finns i min närhet , god damn , går inte att förklara i ord , så lägger ner nu , men nu vet ni iaf. haha , jag avgudar honom och dyrkar oss , this magic goes deeper than anything i ever felt before.

jaha nudå vad ska man göra idag , blir nog inte så mkt ringa på ett jobb nu efter kl 1 tänkte jag , och sen bara invänta hjärtat som kommer komma sent eftersom han skulle ut på något till jobb efter han slutat sitt , suck tråkigt när det är sista dagen/Kvällen vi kan umgås innan jag får lov att åka hem imorn ( för 2 dagar) men varje sekund utan honom är trist.men måste hem och jobba tors & fre sen åker jag ner hit igen fredag tror jag eller om jag tar en helg hemma och hit söndag , det får vi se , behöver lite tid hemma med och prata ut och träffa mina vänner lite. kom ner hit i söndags , innan det kom johnny till mora i 3 dagar och hälsa på mig och såg hur jag hade det , min familj avgudar honom med , ´helgen bestod av , en massa mys , grillning vid helvetesfallet , bad med ljus , filmer , fest & middag hemma , ragga runt med bessie , billy opel på wasa
och lite sånt mkt trevligt ,

ja vad annars har hänt på senaste då ? , ja vart en del i sthlm , någon tripp till motala , hemma , jobb , fest fest ,
ja allt som vanligt :)

var in igår till farsta och träffade shälly , hur trevligt som helst vart bjuden på tårta och sånt av dom hon bodde
hos , satt och snacka om allt och inget i ett par timmar , känns skölnt att kelley med bor här nere så man inte är helt lonely! <3 ,  sen kom johnny & daniel och hämta mig , köpte en varsin latte och tog hem till han och satt och prata lite , sen vart det hem till boningen och gjorde ravioli " både jag  johnny älskar" och sen ben & jerrys och låg och kolla på varandra i sängen busa lite , prata en massa sen bäddade han ner mig i sina armar och sov.

alltså jag vill bara dela med mig allt om denna karl så ni ska förstå hur underbar han är men får inte ut i ord.
och jag hoppas det kommer sluta så bra som den sagan jag vill ha & jag tror på det till tusen.

ja imorn bäre av hemåt då ska ta & se om jag kan boka en tågbiljett nudå ,
sen ´kanske det blir bessie ner hit nästa gång funderar jag på :)




en liten uppdate vare här nu har jag tänkt blivit betydligt mer bättre på att blogga.
jag lovar :)

so long suckers
xoxo sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0