tidsfördriv



( en höstpromenad för att skingra tankarna passa på att fota lite )


Har du pojkvän/flickvän?
har många pojk & flickvänner
Är du kär? ja virvlar av kärlek i huvudet.. 
Hur tidigt stiger du upp? 
olika men oftast före 9 beror på ledig lr jobb , lr hur kvällen innan såg ut ;) 
Vem/vilka vet mest om dig?
sandra & fred 
Gillar du att slåss?
Nej , endast om domförtjänar det.
Vad ska du göra ikväll? ska på japanskt hotell/spa "yasuragi" som underbara överaskat mig med. <3 
När var du senast full?
Vi är inte fulla bara beautifulla!
Var har du ont? ryggen , och lite öm på nya tatueringen jag gjorde igår.
Är du bra på att måla? själv tycker jag inte det , men fått positiv respont på min kladdbok
Vem kramade du senast? Johnny !
Vad längtar du till?
Nu spakvällen med J , sen skoternsdag&vikamansion"halloweenfest"
Vad heter dina husdjur? pixy trixy & sen P , A & T kanske ;)
Har du körkort? JAJA till och med av med prövotiden nu fifaan !
Favoritgodis? RÖDMETER , & DAJM , ben och jerrys!!!
Morgon- eller nattmänniska? DANCING IN THE MOONLIGHT
Sparare eller slösare? Slösa.
Har du några homosexuella vänner? Ja.
Bio eller promenad?
Beror på Sällskap , Film & Humör.
Är du kittlig? nej men kittla andra är en favorit sysselsättning.
Rädd för insekter? Njae inte speciellt.
Anser du att du är stark? , ja hulken  vet du ;) , nej men starkt psyke & inte helt vek är jag höhö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0