//SKIT

FAN SÅ IRRITERAD JAG BLIR

nu vart ju linda kvar hemma bara för att en viss person hade börjat käfta emot om att varför hon skulle ner ändå och varför hon åkte hem isf , och att det dög nu helt plötsligt och inte tidgare , men var ju pengafrågan det var tal om och den är ju fixad nu! så förmodligen sätter vi linda på en tidig buss imorn bitti nu så hon kommer ner ändå. blir så less på sånt där tjanteri äre ngt att tjura ner sig för och hålla på , sköta sitt tycker jag. vart riktigt tråkigt det här nu när linda ställt in sig på att komma , nej fan ner ska hon när vi kommit såhär långt ;)

babblat med mamma en stund med saknar min mammsen , drygt att bo såhär långt ifrån sin familj och vänner tar bra mycket på psyket gör det , fortfarande äre i dalarna jag vill bo kommer aldrig trivas här lika bra som där , men nu äre ju jobb och allt som vi har här som gör att vi är kvar , vet att även om vi skulle flytta kommer det inte ske på en dag , hus som ska säljas jobb som ska fixas och nytt hus ska köpas :) men men

kanske en dag blir drömmen sann . nej nej fortsätta städrycket nu...

 

 

so long suckers.


Kommentarer
Postat av: kelley

Dalarna i hjärtat!! <3 Färnäs är ju bästa byn i hela världen!!

2010-08-29 @ 12:09:05
URL: http://lynntyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0