i never done bad things before.

  • tjoho , uttråkad till tusen . kom hem för en timme sen från stallet , jag är kär i denna lilla tokiga häst vid namn blanka , massa motor & humör vilket passar mig utmärkt. det var ju full storm ute , men i skogen var det ju lä och allt var nästan sådär sagolikt , tunga snöflingor från himlen djupsnö överallt och träden bara ven ovanför en , ville aldrig ridturen skulle ta slut . var nog ute 1½ timme iaf och toka jag gumman .. sen  nu har jag bara dushat och bänkat mig här framför datorn , för är enbart SKIT på tv:n , johnny jobbar sent idag han vet inte alls när han kommer hem kan bli hur sent som helst tydligen ikväll , för dom ska få klart jobbet idag .. skulle igentligen ha träffat elin idag en sväng var tanken som var i nacka där björn jobbar men hann inte för dom skulle iväg på julkonsär , så ska se om vi hinner någon annan dag i helgen när det passar eftersom jag jobbar hela helgen , men bara till kl 15 för har som tur är frukost passet så då har man hela kvällarna på sig till annat :)

    imorgon efter jobbet ska jag in till linda med och få behandling igen , för hon tar ju som sagt examen och den här veckan tar dom internationell examen så är en tant där som dom ska visa upp allt dom lärt sig för , så jag ställer ju gärna upp att vara den hon visar det hon lärt sig på ;)

    är sugen på att utbilda mig nu med Annzo berättade om utbildningen hon går i västerås , socialt behandlingsarbete!!, och är ju något sånt jag pratat om att utbilda mig till läste lite på hemsidan med & ack så sugen jag vart...tål ju att funderas på att försöka söka sig in iaf..

    där man jobba på. EXEMPEL
  • skola
  • behandlingshem
  • kriminalvård
  • psykiatri
  • missbruksvård

    http://www.malarakademin.se/socialtbehandlingsarbete/om-socialt-behandl-arb.shtml


    åhh nu kommer lilla casper igen som blir tok svartsjuk när man sitter här vid datorn och puttar och trycker på den hela tiden , det är han som ska vara o fokus..

    hungrig är ja som fan men finns verkligen inte ngt att göra hemma , lär åka och handla lite & unna mig en chipspåse i min ensamhet kanske ? , JAJAJAJA...

    nej ska skynda mig ut i snöstormen jag då.

    hasta la vista

    .

Kommentarer
Postat av: Sofia

vilken söt :)

2010-12-16 @ 17:22:11
URL: http://jitterbopbaby.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0