vafan dååå

jävla skittvättmaskin , har kukat ur helt och hållet  , TRASIG! läckt ur allt vatten över hela badrummsgolvet när jag skulle tvätta handdukarna och skurmoppen är borta , gissar johnny ställt undan det på nå smart ställe ex ute i snön , hmm får använda dom få handdukarna som finns kvar och torka upp det som e på golvet , men sen har proppen gått med och maskinen har inte gått klart , skulle byta men självfalllet är propparna slut , skit då.

så lär ut i kylan och dra igång häcken ner till konsum och handla proppar tänkte införhandla lie grejer till bullbak med och få med mig älsklingen och baka ikväll , sen handla lite ost och kex och en flaska vin till morgondagen som jag och johnny Har planerat att lyxa till det lite extra med  ...

ahh ska fan passa på att in på banken med och skaffa mig ett sparkonto med så att det dras från kontot varje månad , har fan bestämt mig för att en utlandsresa ska det bli och sen ska hojkortet betalas till våren med och köpas en eftersom jag sålde tillbaka min chopper för någon månad sen till niklas så är utan nu...

på tal om det någon som vet vart man ladda hem något programm med körkortfrågorna till hojkort eller vart man kan köpa det om man vill plugga hemma ? hojta till isf , för har inte tänkt sitta på någon körskola och nöta denna gång kan lite gärna spendera vintern nu åt att plugga och sen bara skriva & köra upp sen till sommaren...





Kommentarer
Postat av: Sofia

Man kan köpa ett program till datorn på aftonbladet. teori till bil och mc tror jag: :)

2010-12-11 @ 22:11:10
URL: http://jitterbopbaby.blogpot.com
Postat av: Kelley

Fin tjej! =)

2010-12-20 @ 17:06:07
URL: http://lynntyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0