// life is a rollercoster you just got to ride it.

fredag kväll vilken härlig kväll fredag kväll när du & JAG får vara tillsammans , whiie ja äntligen den här efterlängtade fredagen och en ledig helg framför känns som år och dar sen just nu ,ikväll blire mys med älsklingen tänkte åka och gå på bio ikväll får se vad det blir finns flera filmer jag vill se , "sherlock holmes" , "snabba cash" blir nog någon utav dom äre tänkt :) har just nu en jäävla tillhubudvärk knaprat lite alvedon och får hoppas det går över snart..  ska väl snart dra igång bessie här ute hon går fan klockrent nu när vi höjt upp han fram ser grym ut nästan lite som en gammal race bil . hehe och sladda sladda är förbannat kul ..
hoppas jag slipper alla dessa köer idag fyfan igår var det kaos , 1½ timme till jobbet , sen 2timmar hem och då fick jag lov att ställa ifrån mig min bil på shell och springa tillbaka och hoppa i johnnys bil så åkte vu runt skiten annars hade vi aldrig kommit hem 2 olyckar längre fram med buss som blockade allt.. fan hela dagarna blir ju förstörda utav dessa köer . sen kon  jag hem skotta snö och bänka mig vid datorn och invänta älsk som träna karate.. slog igång "mirrors", fyfan  läskig film det där , johnny måste tagit in filmer i sömnen vi somna ganska snabbt sen vakna jag utav att han for runt och var galen haha , toker..

fyfan ska svänga in på systemet idag med och handla mig en 2-3 öl iaf till kvällen min mage har haft ett sug på öl nu i fan 2 veckor haha :)
 
har rejäla tankar i att slänga i en v8:a i bessie till våren hade vart grymt och hon ska ju inte besiktas försen till hösten så man har ju lite tid på sig , fyfan detta ska jag luska i mera...

ska provrida denna skönhet även i helgen , och få bl medryttare hoppas allt går bra
skulle vara underbart att få hoppa upp på hästryggen igen...



nej dags att bege sig och hjälpa mina söta gammlingar
so long suckers
xoxo sofie


Kommentarer
Postat av: Mia

Gå inte på snabba cash.. den va inge vidare! Men den andra är skit bra! se den - ett litet tips bara.

Kul att du mår så bra och trivs i stan.



Mia

2010-02-05 @ 18:06:47
URL: http://miaros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0