// ordning är för idioter , Vi genier behärskar även kaos



"ordning är för idioter vi genier behärskar även KAOS ", bästa citatet någonsin , ordning är för idioter som är dumma nog att acceptera vardagen som den är även fast dom finner den inte alls bra , utan dom bara lever efter att "det ska vara så" jag vill leva i kaos där den ena dagen inte är den andra lik , där man gör exakt det man vill och brinner för , man gör allt som faller än in och lusten faller på och får fram den man är , folk dom gömmer sig i rutiner , familjer , och allt därtill och är inte alls nöjda , men dom fortsätter leva på det sättet för att det är så omgivningen vill att det ska se ut , jag önskar fler folk kunde komma fram och bara få fram sig själva man gör man det är man annorlunda , knäpp , en idiot.. varför ? varför visar inte folk mer förståelse???
jag vill inte lära mig saker och göra saker bara för att man ska kunna eller göra så , har alltid varit en rebell där och gjort exakt tvärtemot , för jag vill ju inte så varför ska jag? , nej tycker mer folk skulle tänka så istället och inte se ner på dom människorna som verkligen vågar och istället försöka tänka varför gör inte jag som dom skiter i allt och gör det jag vill istället , tror världen skulle se 10 gånger bättre ut tillslut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0