// ordning är för idioter , Vi genier behärskar även kaos

aj aj aj , uhhaa för denna mensvärk glömt bort vilken smärta det är inte haft min mens på 5 månader snart och jag har INTE saknat den vill jag då lova , suck ala suck , johnny åkte bort till sina föräldrar nyss och skulle skottafram darten och pilla lite men jag valde att stanna hemma och tycka synd om mig själv istället patetisk som jag är men jag har ju så ont , smärstillande ja TACK..

hans bror och ylva har vart här och hälsat på med trevligt och dom drog med bort dit känner mig lite oscoial men orkar man inte så gör man inte , ... snön fortsätter vräka ner här hemma sjuukt vad mycket snö det kommer hela tiden vi har snö upp till fönsterkanterna och baksidan mot berget äre bara en vit vägg när man kollar ut genom fönstret önskar jag hade en kamera och kunna dela med mig utav detta.. ska ju åka hem imorn men dom ställer ju in så mycket tåg och bussar så börjar li bra nervös över att inte kunna ta mig hem? humpf bara johnny kommer tillbaka ska jag ringa , har ju inte någon telefon just nu mitt simkort har pajjat och det nya ligger hemma i mora så ska ju få igång det imorn äntligen med.

bara johnny kommer tillbaka är tanken att bara krypa ner och kolla på scarface och sen tog robin ner hit sitt x-box med colin mc rae rally som jag har tänkt spöa skiten ur johnny med haha (försöka) iaf ..

sitter och kollar tatueringsmaskiner är grymt sugen på att börja med det faktist hade vart så kul , johnny får vara min försökskanin och phille har redan ställt upp med sitt skin haha får lura på mig mer folk med...
blir nog en sån direkt jag får råd , tror jag kan ha lite talang inom det iaf om man har tur! om inte otur för andra ..evil evil sofie...

nej nej kanske ska ta & ta tag i scrapbooken och en skål glass och börja pilla och klistra lite :)


so long suckers
xoxo sofie


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad jobbigt. hoppas allt löser sej och att du hittar nå annat jobb snart :) Ja kanske vi skulle kunna ses någon gång... vore trevligt. Men jag måste försöka komma in i dagarna igen. Har blivit mycket vilande på slutet, vilket har behövts. Hoppas det kan komma lite vår känslor snart :) så man blir pigg och glad. Vi får höras...

2010-02-24 @ 13:45:06
URL: http://miaros.blogg.se/
Postat av: louise

Så halkar man in och sen har du inte ens skrivit på hur länge som helst..

2010-06-06 @ 14:52:52
URL: http://cypaz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Whiskey + en ipren är förbannat bra mot mensvärk! kanske inte den bästa kombinationen men fy så gött man mår efteråt ;)

2010-10-17 @ 18:17:40
URL: http://jitterbopbaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0