Ångest

ja fyfan idag mår jag som en påse skit , bakfull & ångest som en dåre
hatar denna ångest , känns som jag inte gjort annat än att göra bort mig på
båten ,haha , ja får hoppas att fallet inte är så iaf. Nästa helg blire
nykter iaf , då blir jobba blir nog skönt.
'
förbannat kul har jag haft iaf , vill bara tillbaka , kryssningen gick alldeles för fort.
skulle vart en 2 dagars tycker jag. , men men jag är då helnöjd iaf.
vart lite väl full kanske , och snackar alldeles för mycket goja , undra
var man får allt ifrån när man är full igentligen ? haha jadu.

vi for ner till sthlm i lördags bussen gick 10 över 9
det var inte bara vårat gäng från mora utan även
jonas , janne ,benny & ett helt gäng till var med.
vart tillslut en full buss med bara fulla mora & rättviks
folk som gapa och skrek hela vägen ner , alldeles för fulla
vart vi med haha , kom till slut fram till terminalen satt där
och invänta att man skulle få gå på båten , vissa gick till krogen.
men vi stanna kvar.  till slut fick vi gå på iaf , sprang ner till hytten
med sakerna sen upp i tax freen och införhandla , mintu , gin & och
sen fishermans friend , sen bar det av ner och förfesta och göra oss
klara .
sen vare dags att börja härja loss på båten , sprang väl runt runt
träffa folk , mötte upp wigert ochså , så han härja runt med mig och sandra
den stackaren , fick stå ut med oss 2 packade patrask haha
nej kul att träffa han igen iaf , och blomberg med.
sen ¨någon gång vid 2-3 vare dags att springa
bort till baren och invänta foggy mountain rockers ,
och tillslut drog dom igång , och lika bra som alltid.
satt med matte och kolla på dom om jag inte minns fel.
hehe. jag och sandra festade även loss med dom
efter dom hade spelat , riktigt trevliga karlar , men synd att
inte engelskan är så bra sådär på fyllan , ett under att dom
ens förstod vad vi sa , en utav dom festade loss med
oss hela natten , försökte om & om hitta min hytt , men
sprang vilse varenda gång jag skulle ner så sluta alltid
med att jag hamna där uppe igen , ja sen helt hux flux så drog tiden
iväg och det var dags för avfärd , jag som tyckte vi nyss hade klivit på den där båten.

var en lång bussresa hem , bakfyllan började smyga sig på mot kvällen
och hemlängtan vart större , stanna och käka på samma ställe
som på vägen dit , där lyckades samuel få byta fordon hem.
han gapa och skrek så mkt att dom som jobba där
hade ringt polisen så han fick åka med dom istället hem.
tyckte de var riktigt fjantigt.

kameran & handväskan försvann på hemvägen med på något konstigt vis.
någon måste iaf ha tagit min kamera för kolla på bilderna sen ett tag efter
är den bara borta , måste ha den där & alla bilder som är på.-
helvete. jaja hoppas den dyker upp
ska ringa till resturangen vi åt på med och kolla ifall
min väska är där men förmodligen inte.

nej nu ska jag gå & lägga mig i sängen igen och tycka synd om mig själv.

xoxo sofie 

Kommentarer
Postat av: Em.

Det låg en kamera på golvet innan vi kom till mora, den plockade Grannas upp tror jag. Men jag vet inte vart han gjorde av den =/ Hoppas du får tag på kameran iaf!

2008-11-26 @ 21:52:56
URL: http://powershot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0