morgondagg & grogg i mun

haha jodå jodå visst äre så ;)

vart väckt 6  i morse av ett samtal från raggartomas som skrek och gapa vakna.
var bra det trots att min klocka var satt på halv 7 men lite extra tid att göra sig redo skadar inte.

sitter nu här med min andra shoits , likör 43 & en putte ytte skvätt mjölk går ner som
fina fisken i vattnet. tänkte öppna en cider strax ,  men har bara med mig 4 cider & en öl
på bussen ner för att inte bli allt för full så man kommer på båten , men nu kommer
petra och säger att hon har både sprit och doleys vi ska dricka får se hur detta slutar
redan nervös.

lyckades få upp sandra med efter ringt 100 gånger , hon är fortfarande full den jäveln och bara
sovit 2 timmar , tur att en annan var duktig och var lugn igår:)

vart bara att packa klart allting sen for jag hem till mats där var även nicklas & tomas.
dom hade gjort julskinka som vi satt och smällde i oss.
sen kom jenny & carro även med och hälsa på , skulle sen åka
till knaggen och hälsa på men fastnade hemma när jag skulle in & packa det sista.
sen somna jag så fint i soffan , så vart inte något av med det.

är så gymt peppad inför resan nu mest ser jag ju fram emot
foggy mountain rockers , men som inte spelar försen 3
så får hoppas jah inte blir allt för full & missar det.
skulle vara jävligt tråkigt. även wigert & blomberg från
motala ska ju med på kryssningen kommer bli en höjdare
att få träffa dom igen ;) .

dock är jag nervös för en viss annan person.
kommer kännas jobbigt. trodde verkligen helt
annorlunda om den personen , men visade sig
att han var exakt som alla andra , om inte en större
idiot. slösat alldeles för mycket tid & energi på honom
nu. trodde han var en bättre person en så.
men nu i mina ögon är han mest en omogen
karljävel som inte ens vågar tala om vad
som är fel , och vad han tycker och tänker.
känner mig så jävla dum bara den personen
som lyckades få upp mig ur ett träsk och tänka
om och gav mig lycka för en stund är ändå
den personen som lyckades få ner mig i
botten igen , och känna mig värdelös och
något som inte är värt nånting.
ja synd att du inte kan ta ett samtal med mig
ens att föra en konversation
för nu står jag här helt nollställd.
jaja trodde du var mycket bättre och mognare än så.
men nu känns du mest bara patetiskt.
kommer nog inte ens läsa det här men
ändå skönt att skriva av sig lite .

undra om det ens är någon som läser min blogg ?
kommentera isf så jag vet om det är någon ide att fortsätta haha ?

nej nu lär jag gå & göra mig klar snart är sandra & hennes mor
här och plockar upp mig , hoppas ni får lika kul som jag ska ha;D

älskar mina vänner & familj
ni är guld värda! utan er vore jag inte nånting.

so long , xoxo sofie


Kommentarer
Postat av: Angelica.

Ja klart du ska fortsätta skriva :)

2008-11-22 @ 17:08:31
URL: http://angelicaasp.blogg.se/
Postat av: jag =)

pucko nötter och ? ;)

2008-11-23 @ 07:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0