tisdag

jahapp tisdag ja , känner mig lite halv sliten idag med faktist.
men men , inte kan man ligga & slöa dags att fara till jobbet nu.

idag har jag inte något planerat, förutom ska ner på stan och
se om den där shortan finns kvar jag så gärna vill ha , håller tummarna :)
sen byta till vinterdäck på min bil:)
sen blire inte allt för mycket. umgås med sandra as always förmodligen till mats
vi prata igår om vi skulle ha tagit och köpt lite korv och tagit en sväng och åkt
bob efter bilen , det är förbannat roligt.

igår så kolla jag & sandra på lite film , lira guitar hero
åkte sen bort till marcus & anton och dom och hämta min kamera
innan vi for hem , så kom tomas & mats och plocka upp oss
och skjutsade oss bort så vi fick hämta min bil ,
så pärlan is on the road again haha , men slippery sules
var ute och gled på mina blankslitna sommar däck. haha kul kul.
sen for vi till mats satt ute i garaget ett tag medans tomas
pilla med skotern sen bänka vi oss inne , innan jag & sandra
tog vårat pick och pack och for upp till willys vart så sugna på nötter
så köpte lite sånt & choklad sen for vi hem till henne och kika på
färjan , sen kom jimmy dit och hälsa på en sväng med.
sen runt 10 for vi ner och mötte upp vikingline bussen så jag fick
min handväska så nu är allt borttappat tillbaka , skönt det.

fast buss chafören hade inte vart allt för glada på vårat gäng
stackarn hade fått stäa 2 timmar extra än vad det brukar ta.
och nej ja lider med han vi var nog ganska dryga.

undra hur ens liv ser ut om 10 år igentligen
jag är nog ganska orginell , vill nog ha det där
simpla svensson livet , en karl , barn ett hus
lite djur & ett garage på gården med lite jänkare
i såklart hehe , börjar bli så less på allt det här
festande & härjandet hela tiden nu!  har jag vart ett
tag , men gäller att hitta någon att stadga sig med
frågan är vart finns den?
ja det kommer väl när det kommer , men
denna gång ska det vara på riktigt.

nej nu ska jag ut & slira runt lite med forden haha
hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0