whiskey lullaby

sitter  med mitt köra chili & choklad te som jag absolut inte skulle klara mig utan & lyssnar till  brad paisley - whiskey lullaby , förmodligen den mest grymma & vackraste låt jag någonsin hört spelar inte någon roll hur många gånger den spelas alltså blir aldrig dålig. så har ni missat den så ladda hem den NU!

dagen i all ära mina kära.
börjades med att åka till färnäs i morse och sätta på vinterdäcken på bilen och sen plockade jag upp sandra och for vidare hem till mig igen så åt vi frukost tillsammans , och så hämtade vi upp tomas & erik.
svängde in på skattemyndigheten för att få ett person bevis och sen på banken och fick nå konstiga nummer som jag evenuellt skulle behöva , sen bar det av mot norge , och vi sjöng och tralla hela vägen , många goda skratt.
skulle folk sett oss tror jag dom skulle tro vi var fulla HAHA.  men röst som redan var dålig är ännu dåligare nu låter som en kråka , jaja går väl över någon gång , ja sen när vi om fram till sälen och var hungriga och hade suktat efter mc donalds så vare stängt ! , suck vad bittra vi vart. men fick bli en mosbricka på statoil istället funka det med.
sen drog vi vidare , först vare bestämt att vi skulle till hamar , men kom fram till att vi inte skulle hinna så då satte vi igång GPS:en och letade oss fram till elverum istället , väl framme där så var det bara att fylla i ett papper sen vare klart så får hem mitt skatte kort & norska person nummer inom några veckor så får vara kvar hemma en liten stund till känner att den tiden behövs. ja sen bar det av hemåt igen , stannade i sälen på vägen tillbaka för att käka jag & sandra delade på en pizza , som var helt smaklös , blir inte det stället igen iaf.
sen efter evertsberg hände det som inte fick hända , en bil kommer över i min körbana , försöker väja undan men går
åt helvete ser jag redan så var bara att skrika till lite och sen small det, rätt in i min sida , hela sidan är inrtyckt och dörren hänger löst och ja inte någon vacker syn , vi lyckades inte alls komma överens jag och hon som jag krocka med om vems fel det var , och hon var mest bara uppkäftig och sen drog hon bara , fick då hennes nummer och allt sånt , så
imorn blire ner på polisstation och försäkringsbolaget och försöka reda ut det här , men så länge inte hon går med på att det är hennes felt r eller vi kommer överens om något så får jag inte ett ruttet öre eftersom jag enbart har halförsäkring.
ja helvete jag som verkligen behöver bil just nu om jag ska börja jobba i norge när som helst., och sen ska jag ju till motala på torsdag , men får se om jag får låna morsans bil eller så blire tåg ner ,
jaja så där är min dag iaf , hade en grymt lyckad resa förutom missödet på slutet,.

skrev lite väl hårda valda ord
om en viss person i en här bloggen
i ett tidigare inlägg , så förlåt.
men såra mig det gjorde han
hundra frågor i huvet som jag
antar att jag inte kommer få svar
på , men men ? 3 år åt helvete
eller eftersom kontakten
verkar vara helt bortblåst.

Längtar som en tok tills torsdag iaf , nu får dagarna springa iväg.
hmm tänk vad  vad första uppfatttningen man får utav en person
kan igentligen vara så fel , men ofta är det den som avgör om
man vill lära känna en människa eller inte , men ja känns
skönt att pratat lite mer och ser fram emot att lära känna
den personen jag ville att du skulle vara istället för den
jag fick erfara och uppfatta , och att du får lära känna mig
för den jag är och inte den du trodde.
kommer bli  mycket trevligt , :)

nej nu ska jag ta & blåsa håret sen ut på  kvälls ryken och borsta gaddarna
sen prata lite i telen när han kommer hem sen blire sova
upp & jobba imorn.

lägger in bilder från dagen med några iaf
'


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0