im back

yes back in trysil men bara før 4 dagar tillbaka på lørdag , nyss kommit från jobbet ska hem dushca och svida om
sen blire nog till johan på grillfest , sjukt ont i halsen har jag fast fått tillbaka min røst lite iaf och kommer ut mer æn væsningar. fast børjar bli værre igen , får nog vara tyst och vila stæmbanden fast inte min starka grej att vara tyst?:P
ja så gåre nær man ska ut & vara full och skrika eddiemedusa låtar , & hot rod woman.


ehh just nya sommarhiten ær funnen , "matchbox- hot rod woman "kanske det kan heta ? skit bra iaf.

evetuellt kommer tokmartin & snyggsaandra upp och myser med mig nu och håller mig sællskap i 2 dar :)
eftersom sandra blitt av med kørkortet så måste han jju ha någon som kør haha! mobbning!


so long suckers
xoxo sofie




marika , amanda & jag innan heiskroken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0