Pass.

Ja PASS , her ågren vill inte försvinna från mig.
fast sakta men säkert börjar han jävlas mindre & mindre iaf.
förstår bara inte inte alls likt mig att bete mig på det där viset ?
stort frågetecken ?..., vad sprit kan lyckas fiffla med en huvud alltså.
jaja skitsamma e väl som det.

sitter hos pappsen en sväng och lånar datorn igen och kikar lite , fortfarande inte fått in pengarna jag ska ha tillbaka för hyran i norge som dom dragit fast jag inte ens bor där ska ringa chefen där imorn igen och se hur det går.
har jobbat ett par timmar idag , slipa spackla och fräst en massa dörrar duktig jag , sen hem och dusha bara och sen var jag på noretgården idag på arbetsintervju dom lät jätte positiva och tyckte allt lät bra så dom skulle höra av sig om ett tag men lät som jag skulle få jobba där , så nu håller jag tummarna , kan nog bli ganska trevligt att testa något nytt så kanske hemtjänsten i sommar och sen får vi se efter då. lilla björn har börjat höra av sig igen opch vill att jag ska ner dit för att prata om jobb , men verkar vara så mkt fuffens där fast kan ju alltid ner och höra vad dom har att erbjuda , fast när har jag tänkt vara ledig då?,. haha ja iaf helt inbokat ledighet är ju big meet , classic  , mantorp och hot rod. då kan inte någon få mig att jobba ;)
nej nu ska jag ta & upp och ringa sandra och se vart dom håller hus vi har ju besök från sthlm nu i lilla mora , krille & hans vän som vi träffa på close up kryssningen vi var iväg på senast ,

ska försöka få in lite bilder senare idag från motala & påsk.

men nu ska jag pyssla med annat en stund.

vad händer för alla till helgen , ?
både sugen på klubben på valborg och sala på cruising ,
sen både hillcross & rättvik även sugen på örebro?
.:)






slumpade bilder
1 , en full daniel , en full jacob & sork pontan i hörnet
2 . jag och sandra ute med mats och åker lastbil
3. fått fram pontiacen i vårsolen nu. en tvätt dock kanske skulle behövas.

ao long suckers
xoxo sofie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0