served icecold

ja hux flux vart jag grymt sugen ¨på en kall jäger , hade vart mumma :)

jaha då har man flyttat hem helt igen inte ngt mer norge nu för min del , skönt börja skaffa lite mer utav en vardag igen.
inte stressa runt och bo i en kapsäck ,  begav mig av från trysil efter jobbet i lördags , på vägen hem ringde jag runt och undra vad alla skulle göra fick då en hemsk nyhet av rickhard som berätta att det inte var nå bra , då Jon åkt omkull under natten på motorcykel och dom visste inte om han skulle klara sig , klumpen i magen satte sig och vägen hem bara snurra tankarna i tusen och kedjerökte ett helt ciggarett paket nästan, åkte hem och hoppa in i dushen och for bort till dom andra , när jag kom bort så fick jag dom mer chockerande nyheterna att det förmodligen är slut med jon , hans hjärta hade stannat i 30 minuter innan dom fått igång honom igen vilket gjorde att han var utan syre för länge så att han hatr blivit hjärndöd , just nu håller dom igång honom med maskiner och risken är 99.9% att han inte kommer klara sig men han kämpar fortfarande på där nere i uppsala , men vi alla har väl berett oss på det värsta , men att han fortfarande efter ha vart död i 30 min får igång sig själv visar på stor kämparglöd och den där lilla procenten som finns kvar hoppas man väl på , fast risken är ytterst liten , känns bara så overkligt var ju bara en vecka sen du kom indundrades med dalmatinerna lika glad som alltid och hälsa på oss innan du skulle hämta grabben din , var ju bara några dagar sen du skickade mess och undrade när jag skulle komma tillbaka ifall vi skulle ut på hotellet och käka och ta en öl? , vi skulle ju upp och hälsa på bullskrutt med ? , vill bara inte ta in att man aldrig mer kommer få föra ett samtal med dig , höra dina dåliga visor och sitta och snacka skit över en folköl? , stämmningen är inte alls bra här hemma nu.
vi försöker ta in och förstå detta men inte det lättaste , alla tankar går till dig nu jon & din familj , du är älskad av många!
så kom igen nu förfan jon kämpa på! det får inte sluta såhär nu du har mkt kvar att göra här hos óss innan jag vill släppa dig.





ja så stämmningen var inte på topp denna lördag när jag kom hem vi satt hela högen oss mats och prata
om jon och försökte förstå , drack någon grogg. gick bort till andre & jimmy och sen bort till bror som
inte vi ville skulle behöva vara ensam just nu , sen när han ville sova gick vi bort till niklas och så kom
jonas och körde oss till älvdalen för sandras skjuts hade åkt ifrån henne så hämta henne vi.

gårdagen så vakna jag tidigt klara inte av att bara ligga och tänka det enda som snurra i huvudet var jon.
så mamma plocka upp niklas och sandra sen mig hos andre och skjutsade oss bort till mats där jag hade bilen.
hämtade upp tomas & jimmy sen for vi ut och åkte lite lastbil med mats för han skulle flytta någon tank.
var och hälsa på daniel som skruva med bilen.
sen tog jag rickhard sandra & niklas färden av mot orsa för att äta på Diasy`s sån kanongod mat där.
åkte ner till båthamnen och käkade i solen ,sen vidare hem tilöl mats satte på gremling och lade oss i
soffan, sen bort till niklas börja kika på monster vs aliens , men sen begav jag mig till martin ist
och myste ner mig där och åt lite chips och såg på film.

idag har jag hunnit gått upp skulle igentliogen jobbat men var nå knas på firman med kök som göran skulle
fixa själv så jag behöver inte börja jobba försen efter påsken , fan släpade mig upp ur onödan och hem
när jag kunnat legat och myst ett tag till , fått lite gjort iaf tvättat bilen och sen kika lite jobb.
nu ska jag hem & ta en dusch sen ska jag nilas och rickhard ut en långpromenad och så tänkte jag sola en sväng.
för imorn ska jag tatuera mig då får jag inte sola på ett tag.  kvällen blire nog monster vs alien hos bror
eller så hitta på ngt med martin.

en positiv nyhet är iaf skatten som kommer tillbaka i juni 7300:- gött ,
bestämt mig ska ha en sådan kanonsommar bara åka runt överallt
tänkte jobba juni och lite i juli , sen resten bara fara runt på allt
big meet , classic , mantorp , hot rod , wheels and wings , idre yra.
high chaparall & faderullan allt. inte något eller någon som kan hålla mig kvar
någonstans , :)


nej klarar inte att vara själv nu tankar bara sprudlar.

ska dra mig in i dushen



so long suckers
xoxo sofie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0